۰
plusresetminus
اجتماعی :

انتصاب رئیس کمیته معماری و طراحی شهری

تاریخ انتشاردوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۱
رئیس کمیته معماری و طراحی شهری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها منصوب شد .
انتصاب رئیس کمیته معماری و طراحی شهری
به گزارش حافظ خبر ، مصطفی کیانی رحیمی رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز به‌عنوان رئیس کمیته معماری و طراحی شهری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شورای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان‌ها منصوب شد.

مصطفی کیانی رحیمی رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز به‌عنوان رئیس کمیته معماری و طراحی شهری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شورای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان‌ها منصوب شد.

رئیس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها در حکم مصطفی کیانی رحیمی بیان کرده است: در اجرای ماده ۱۵ نظام‌نامه مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها و به پیشنهاد دبیرخانه مجمع به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس کمیته معماری و طراحی شهری منصوب می‌شوید.

مهدی عباسی ابراز امیدواری کرده است: با عنایت به جایگاه مهم شورا و همکاری اعضای کمیته و سایر اعضای مجمع در راستای تحقق اهداف توسعه شهری و شناسایی و پیگیری مسائل و مشکلات شهرسازی و معماری شهرهای کشور و ارائه راهکارهای علمی و عملی برای رفع و تعدیل مسائل مبتلا به شهرها و ارتقای کیفیت زندگی شهری موفق و منصور باشید.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۶۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما