۰
plusresetminus
صدا و سیمای مرکز فارس :

دیدار مدیرکل منابع طبیعی استان با مدیرکل صداوسیمای فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس سه شنبه ۸ خرداد با دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار و گفتگو کرد.
دیدار مدیرکل منابع طبیعی استان با مدیرکل صداوسیمای فارس
به گزارش حافظ خبر،  مدیرکل منابع طبیعی فارس در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از برنامه های شبکه فارس در حوزه منابع طبیعی و همکاری و تعامل صداوسیمای فارس با اداره کل منابع طبیعی استان گفت : ۱۸ درصد جنگل های کشور در فارس قرار دارد که از این نظر استان فارسم مقام نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
حجت الله مرادی  افزود : طرح کاشت یک میلیارد اصله نهال در سراسر کشور طی چهارسال، طرحی مردمی با همکاری همه دستگاه هاست که با کمک صداوسیما می توانیم در اجرای این طرح سربلند باشیم.
مدیرکل منابع طبیعی فارس ادامه داد : صدا و سیما میتواند با فرهنگ سازی همگان را در حفظ و نگهداری منابع طبیعی بیش از پیش حساس و مسئولیت پذیر کند .
مرادی تاکید کرد : استان فارس از نظر فرونشست زمین به جهت پایین آمدن سفره های آب زیرزمینی وضعیت مناسبی ندارد و صداوسیما می تواند بازهم با تولید برنامه های بیشتر، بهره برداران و مسئولان را برای جلوگیری از برداشت های بی رویه آب از منابع زیرزمینی پای کار بیاورد.
مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه طبیعت استان فارس کم نظیر است افزود: باید بتوانیم پویش همیار طبیعت را در سطح استان بخوبی معرفی و گسترش دهیم .
دکتر پهلوانیان با بیان اینکه در موضوع منابع طبیعی کارهای بسیار بزرگی در استان فارس رخ داده است افزود: باید همگان با حس مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی بالا در جهت حفظ و احیای منابع طبیعی بکوشند.
 مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه صداوسیما در طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور از همان ابتدا پای کار بوده است بر اجرای موفقیت آمیز این طرح طی چهارسال از طریق همکاری بیشتر با منابع طبیعی فارس تاکید کرد.
دکتر پهلوانیان در پایان بر ضرورت حفظ منابع آب و خاک استان تاکید و برای برنامه سازی در این حوزه اعلام آمادگی کرد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۶۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما