پرداخت یک میلیارد و 900 میلیون ریال حق بیمه مددجویی در بوانات

18 بهمن 1393 ساعت 12:44

مدیر کمیته امداد امام خمینی بوانات از پرداخت یک میلیارد و 900 میلیون ریال حق بیمه مددجویی طرح های اشتغال و زنان سرپرست خانوار این شهرستان در سال جاری خبر داد.


مسلم دمیری امروز در گفت وگو با فارس با اشاره به سیاست های اساسی کمیته امداد امام خمینی در توانمندسازی خانوارهای زیرپوشش اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار، زمینه رفع بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و اقتصادی خانوارها را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی بوانات با استعدادیابی، آموزش مهارتی، پرداخت تسهیلات اشتغال و بیمه مددجویی، نظارت، هدایت و حمایت از مددجویان در اجرای طرح های اشتغال خدمت رسانی می کند که در این راستا در سال جاری 11 میلیارد ریال وام اشتغال و خودکفایی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد بوانات عنوان داشت: پرداخت یک میلیارد و 540 میلیون ریال بیمه مددجویان مجری طرح های اشتغال و 360 میلیون ریال بیمه زنان سرپرست خانوار از ابتدای سال جاری تاکنون از دیگر خدمات کمیته امداد این شهرستان است.

دمیری در پایان سخنان خود با اشاره به اجرای طرح پرداخت حق بیمه مددجویان مجری طرح های اشتغال و زنان سرپرست خانوار طی 9 سال گذشته بیان داشت: با اجرای طرح بیمه اجتماعی، مددجویان از خدمات بیمه درمانی، دوران بازنشستگی، فوت، ازکارافتادگی و سایر خدمات این بیمه بهره مند خواهند شد.


 
منبع: فارس


کد مطلب: 4876

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/4876/پرداخت-یک-میلیارد-900-میلیون-ریال-حق-بیمه-مددجویی-بوانات

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir