میزان پوشش آنتن های دیجیتال در کشور

9 مرداد 1394 ساعت 10:35

معاون امور مجلس و استانهای رسانه ملی اعلام کرد: پوشش دیجیتال در کشور به ۸۷ درصد رسیده است.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم گفت: این پوشش دیجیتال فرترازبرنامه تعیین شده است که نشان می دهد همکاران تلاشگر رسانه ملی باخلاقیت ها وتلاشهای شبانه روزی خود همه تحریم ها راکنارمی گذارند .

وی افزود: افق ترسیم شده برای پوشش دیجیتال تا سال 93 تنها مراکزاستانها بود اما اکنون شاهد این هستیم که این هدف درهمه شهرستانها تحقق می یابد .

وی به رسالت اصلی وتاثیرگذارصداوسیما هم اشاره کرد وگفت: با وجود اینکه در دو دهه گذشته  تحریم های رسانه ای و برنامه سازی علیه انقلاب اسلامی به اندازه 70 برابر دوران جنگ سرد تخمین زده شده اما پیشرفت رسانه ملی بویژه دربحث فنی بسیارشاخص بوده است .

معاون امورمجلس واستانهای صداوسیما گفت: اگر چه دشمنی ها درسالهای گذشته علیه انقلاب اسلامی  زیاد بود اما ما از فناوری های روز عقب نمانده ایم و حتی در برخی موارد فرارترازکشورهایی که دارای امکانات فراوان توسعه هستندقدم برداشته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم افزود: این موفقیتهای رسانه ای  و استفاده ازتجهیزات و فرستنده های ساخت داخل حکایت از عمل به فرمایش رهبری است که فرمودند به خویشتن خویش برگردیم.

وی به کمرنگ شدن معنویات و مسائل اخلاقی در جامعه و رسانه های بین المللی اشاره کرد و گفت: ماباید ساخت برنامه های اخلاق محور و خانواده محور را که در رسانه های دنیا فرماموش شده است دراولویت قراردهیم.


کد مطلب: 9251

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9251/میزان-پوشش-آنتن-های-دیجیتال-کشور

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir