ارائه خدمات چشم پزشکی و دندان پزشکی رایگان در روستای پرین شهرستان رستم

11 مرداد 1394 ساعت 17:20

بیش از 3 هزار معاینه چشم پزشکی و دندانپزشکی در اردوی نورآوران در روستای پرین استان فارس تاکنون انجام شده است.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دبیر اجرایی نورآوران سلامت فارس از برپایی اردوی نورآوران در روستای پرین، واقع در منطقه پشت کوه شهرستان رستم برای ارائه خدمات چشم پزشکی و دندان پزشکی رایگان خبر داد.

دکتر کاظمی گفت: اردوی نورآوران سلامت فارس از بیستم خردادماه در روستای پرین آغاز شده و تا شهریورماه نیز ادامه دارد.

وی در رابطه با هدف از برپایی این اردو، تصریح کرد: گروه های مشارکت کننده در این اردو، در طول روزهای برگزاری به ارائه خدمات چشم پزشکی، بینایی سنجی و دندانپزشکی به صورت رایگان، به اهالی مناطق محروم می پردازند.

دبیر اجرایی نورآوران سلامت فارس اظهار کرد: گروه هدف پیش بینی شده برای این اردو، دانش آموزان مقطع ابتدایی، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند که با مشارکت خیرین فعال سلامت، دندانپزشکان داوطلب، چشم پزشکان داوطلب، بینایی سنج های داوطلب، عینک سازان، همچنین همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مجمع خیرین تامین سلامت فارس، برگزار می شود.

دکتر کاظمی خاطرنشان کرد: در این اردو، تاکنون 720 نفر معاینه دندانپزشکی شده که 685مورد کشیدن دندان و 670مورد نیز پر کردن دندان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: از دیگر خدمات این اردو، معاینه بینایی سنجی دو هزار و 308 نفر بوده که 510نفر نیازمند عینک بوده و 258نفر نیز نیامند معاینه توسط متخصص چشم تشخیص داده شدند.


کد مطلب: 9400

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9400/ارائه-خدمات-چشم-پزشکی-دندان-رایگان-روستای-پرین-شهرستان-رستم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir