۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر فارس:

نباید در میان جمعیت رزمندگان خط کِش گذاشت/ ما منتظر طلوعیم، مراقب باشیم در بین‌الطلوعین دچار غفلت نشویم

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۲
سردار غیب‌پرور گفت: جنگ که شروع شد جمعیتی آمدند، یکی تا آخر جنگ ایستاد، یکی اسیر، یکی شهید و دیگری جانباز شد البته هنوز هم عده‌ای هستند که مفقودالاثر هستند که خدا به داد دل مادران و پدران اینها برسد.
فرمانده سپاه فجر فارس
فرمانده سپاه فجر فارس
 به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور در دیدار با جمعی از آزادگان این استان که به‌مناسبت 26 مرداد، سالروز بازگشت آزادگان به میهنمان برگزار شد، گفت: انقلاب که پیروز شد جمعیتی به امام بزرگوار لبیک گفتند؛ جنگ که شروع شد یک گزیده‌ای از جمعیتِ اول مجدداً به امام (ره) لبیک گفتند، یعنی خالص‌تر شدند زیرا جمعیتی که در کورۀ امتحان می‌مانند، سخت‌تر هستند.

وی با تأکید بر اینکه نباید در میان جمعیت رزمندگان خط کِش گذاشت، افزود جمعی از رزمندگان شهید و جمعی دیگر جانباز شدند، لذا ما نباید در بین خانواده‌هایی که امام(ره) را نصرت کردند، خط کِش بگذاریم.

سردار غیب‌پرور عنوان کرد: جنگ که شروع شد جمعیتی آمدند، یکی تا آخر جنگ ایستاد، یکی اسیر، یکی شهید و دیگری جانباز شد البته هنوز هم عده‌ای هستند که مفقودالاثر هستند که خدا به داد دل مادران و پدران اینها برسد.

فرمانده سپاه فجر فارس تأکید کرد: امروز ما باید بسیار حواسمان به خودمان باشد که معرکه را نبازیم و مبادا که فکر کنیم چیزی در چنته داریم اما در آخرت بگویند که باخته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه آن چیزی که به برکت اسلام، مکتب، قرآن، پیغمبر(ص) و ائمه(ع) جمع کرده‌ایم مانند یک ظرف عسل است، گفت: البته عسل خراب نمی‌شود مگر آنکه بر روی آن سرکه بریزیم؛ اینکه چیزی در دلمان برای خودمان در نظر بگیریم، بگوییم من فلان هستم، این سرکه بر روی عسل است لذا کسانی بُرد می کنند که این سرمایه را حفظ می‌کنند مانند مثال آقای ابوترابی.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان سخنان خود گفت: برادران موضوع را از این دید ببینید، ما منتظر طلوعیم، سپیده زده است، مراقب باشیم در بین‌الطلوعین دچار خواب و غفلت نشویم. انقلاب اسلامی و جنگ فجر صادق هستند و بچه‌های آزاده، شهید و جانباز هم جزو این فجر هستند لذا همت کنیم تا در آینده طلوع خورشید را ببینیم.
کد مطلب : ۹۹۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما