محمدجواد زیبایی‌نژاد مطرح کرد:

میزبانی قطب پزشکی کشور از چهارمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب/ بازنگری جدیدترین گایدلاین‌های پیشگیری از بیماری‌های کرونر قلب و ریسک فاکتورهای بیماری‌های عروق قلبی در این کنگره

9 شهريور 1394 ساعت 15:03

رئیس چهارمین کنگره بین‌المللی پیشگیری از بیماری‌های قلب در شیراز گفت: نقش و کاربرد سلول‌های بنیادی در پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق، نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق، نقش ورزش در پیشگیری از بیماری‌های قلب عروق از دیگر مهم‌ترین موضوعات این کنگره بین‌المللی هستند.


 به گزارش "حافظ نیوز"، محمدجواد زیبایی‌نژاد در نشست خبری چهارمین کنگره بین‌المللی پیشگیری از بیماری‌های قلب بیان کرد: این کنگره از هشتم مهرماه به مدت سه روز برای چهارمین مرتبه با حضور اساتید بین‌المللی داخلی در شیراز- قطب پزشکی کشور- برگزار می‌شود.

وی گفت: در این کنگره تازه‌های بیماری قلبی عروقی توسط اساتید مطرح می‌شود. عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: در این همایش 10 محور مهم تازه‌های پیشگیری و درمان بیماری‌های قلبی از طریق اساتید و متخصصان این بیماری با ارائه پوستر و سخنرانی ارائه می‌شود.

زیبایی‌نژاد اضافه کرد: بازنگری جدیدترین گایدلاین‌های پیشگیری از بیماری‌های کرونر قلب، بازنگری ریسک فاکتورهای بیماری‌های عروق قلبی، نقش و کاربرد سلول‌های بنیادی در پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق، نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق، نقش ورزش در پیشگیری از بیماری‌های قلب عروق ازجمله مهم‌ترین موضوعات این کنگره بین‌المللی است.

وی با تصریح بر نمایش توانمندی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دراین کنگره‌های بین‌المللی گفت: این کنگره با ارسال مقالات با موضوعات سلول‌های بنیادین، ورزش، طب سنتی و غیره برگزار و به مقالات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

 رئیس چهارمین کنگره بین‌المللی پیشگیری از بیماری‌های قلب در شیراز بیان کرد: متقاضیان شرکت‌کننده در این کنگره می‌توانند با مراجعه به سایت آدرس http://prevention4.sums.ac.ir/fa از اطلاعات بیشتر این کنگره بین‌المللی بهره‌مند شوند.


کد مطلب: 10467

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10467/میزبانی-قطب-پزشکی-کشور-چهارمین-کنگره-بین-المللی-تازه-های-قلب-بازنگری-جدیدترین-گایدلاین-های-پیشگیری-بیماری-های-کرونر-ریسک-فاکتورهای-عروق-قلبی-این

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir