110 میلیارد ریال از اعتبارات ماده 180 در مرودشت توزیع گردید

خبرگزاری فارس , 26 آبان 1394 ساعت 11:37

سرپرست فرمانداری مرودشت از توزیع 110 میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان این شهرستان خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز، محمدرسول زارع عصر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری مرودشت، مسعود فرامرزی دبیر کمیته برنامه‌ریزی و کارشناس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دیگر اعضا و در فرمانداری تشکیل شد از توزیع 110 میلیارد ریال سهم اعتبارات ماده 180 در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اتمام و تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه می‌شود.

سرپرست فرمانداری مرودشت ادامه داد: با توجه به وجود پروژه‌های در حال اجرا در سطح این شهرستان امکان شروع پروژه جدید را نداریم و تمرکز مسئولان بر روی پروژه‌های نیمه‌تمام سال‌های گذشته است.

زارع افزود: دستور توزیع اعتبارات فصول فرهنگ و هنر و تربیت‌بدنی از سوی کمیته برنامه‌ریزی این استان هنوز ابلاغ نشده است که در صورت موافقت و ابلاغ 30 میلیارد ریال اعتبار بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

 وی تصریح کرد: این اعتبارات بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و در بخش‌های آب شهری و روستایی، زیرساخت‌های کشاورزی، آموزش‌وپرورش، بهداشت و درمان، صنعت و معدن، حمل‌ونقل و پروژه‌های شهرداری‌ها، عمران شهری و روستایی، مسکن، منابع طبیعی، دامپزشکی و امور عشایر توزیع‌ شده است.


کد مطلب: 11982

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11982/110-میلیارد-ریال-اعتبارات-ماده-180-مرودشت-توزیع-گردید

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir