«جدیدترین گمانه‌زنی‌ها» پیرامون نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس در شیراز/ «اصولگرایان» چگونه می‌آیند؟

27 آذر 1394 ساعت 22:39

اعلام رسمی اسامی لیست فراگیر اصولگرایان در شیراز، پس از تعیین صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان صورت خواهد پذیرفت.


حافظ نیوز/ در حالی که از امروز شنبه بیست و هشتم آذرماه ثبت نام نامزدهای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می شود، خبرها از شتاب گرفتن روند تعیین نامزدها توسط جریانات و احزاب سیاسی در استان فارس به ویژه شهر شیراز حکایت دارد.
بر این اساس بر مبنای اخبار واصله، کلیه گروه ها احزاب و جریانات سیاسی اصولگرا در شهرستان شیراز تصمیم گرفته اند در انتخابات مجلس شورای اسلامی با یک لیست واحد شرکت کنند که در این باره، بررسی ها توسط کمیته مرکزی ائتلاف اصولگرایان برای تعیین چهار نامزد نهایی همچنان ادامه دارد.
در همین رابطه، آخرین شنیده های خبری حاکی از آن است که چهار نامزد نهایی ائتلاف اصولگرایان در شیراز از میان افرادی چون: جعفر قادری - سید حسین ذوالانوار - ابراهیم عزیزی - فریدون عباسی - شاهین محمدصادقی - محمدرضا محمدی کشکولی - حسین نجابت - احمدرضا دستغیب - ضرغام صادقی
انتخاب خواهد شد.
در عین حال طی هفته های آتی همچنان احتمال قوت گرفتن برخی دیگر از نامزدها برای حضور در ائتلاف اصولگرایان نیز وجود دارد. همچنین به نظر می رسد اعلام رسمی اسامی این لیست پس از به پایان رسیدن مهلت نام نویسی نامزدهای انتخابات مجلس و اتمام بررسی های نهادهای نظارتی و تعیین صلاحیت ها توسط شورای نگهبان صورت خواهد پذیرفت.

http://hafeznews.ir/images/docs/000012/n00012153-r-b-000.png


کد مطلب: 12367

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/12367/جدیدترین-گمانه-زنی-ها-پیرامون-نامزدهای-احتمالی-انتخابات-مجلس-شیراز-اصولگرایان-چگونه-می-آیند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir