۰
plusresetminus

«جدیدترین گمانه‌زنی‌ها» پیرامون نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس در شیراز/ «اصولگرایان» چگونه می‌آیند؟

تاریخ انتشارجمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۹
اعلام رسمی اسامی لیست فراگیر اصولگرایان در شیراز، پس از تعیین صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان صورت خواهد پذیرفت.
اصولگرایان شیراز
اصولگرایان شیراز
حافظ نیوز/ در حالی که از امروز شنبه بیست و هشتم آذرماه ثبت نام نامزدهای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می شود، خبرها از شتاب گرفتن روند تعیین نامزدها توسط جریانات و احزاب سیاسی در استان فارس به ویژه شهر شیراز حکایت دارد.
بر این اساس بر مبنای اخبار واصله، کلیه گروه ها احزاب و جریانات سیاسی اصولگرا در شهرستان شیراز تصمیم گرفته اند در انتخابات مجلس شورای اسلامی با یک لیست واحد شرکت کنند که در این باره، بررسی ها توسط کمیته مرکزی ائتلاف اصولگرایان برای تعیین چهار نامزد نهایی همچنان ادامه دارد.
در همین رابطه، آخرین شنیده های خبری حاکی از آن است که چهار نامزد نهایی ائتلاف اصولگرایان در شیراز از میان افرادی چون: جعفر قادری - سید حسین ذوالانوار - ابراهیم عزیزی - فریدون عباسی - شاهین محمدصادقی - محمدرضا محمدی کشکولی - حسین نجابت - احمدرضا دستغیب - ضرغام صادقی
انتخاب خواهد شد.
در عین حال طی هفته های آتی همچنان احتمال قوت گرفتن برخی دیگر از نامزدها برای حضور در ائتلاف اصولگرایان نیز وجود دارد. همچنین به نظر می رسد اعلام رسمی اسامی این لیست پس از به پایان رسیدن مهلت نام نویسی نامزدهای انتخابات مجلس و اتمام بررسی های نهادهای نظارتی و تعیین صلاحیت ها توسط شورای نگهبان صورت خواهد پذیرفت.

http://hafeznews.ir/images/docs/000012/n00012153-r-b-000.png
کد مطلب : ۱۲۳۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
Mohammad
feedback
Germany
لطفا ليست اصلاح طلبان را هم اعلام كنيد
احسان
feedback
Germany
محمد رضا کشکولی همون قاضی پرونده مرتضوی بودند که فقط 6 ماه برای این مجرم حکم زدند. این آقا با مرتضوی دستش به خون مردم آغشته است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم به چه حقی به آقای محمدی کشکولی اتهام می زنید؟ مگه شما قاضی هستید و در مقام قضاوت نشسته اید که میگید حکم ناعادلانه بوده؟تو از کجا مستندات پرونده رو دیدی؟ یک کلام بگو نمیخام به کشکولی رای بدم چرا دیگه تخریبش می کنی و بهش تهمت می زنی؟؟؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
آدماي بي منطق و جاهل كه بر اساس فرضيات و احساسات خودشون نظر مي دهند به شعور و تشخيص مردم بي حرمتي مي كنند شما چه نيابتي از مردم داري كه در خصوص يك قاضي توانمند و برجسته كشوري اينطور قضاوت مي كني
عماریون
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام این لیست اصلا هیچ صحتی ندارد و قطعا حاج جعفری در این لیست میباشند و با قاطعیت تمام در انتخابات پیروز نهایی هستند
یاشار
feedback
Germany
با سلام به مردم فهیم شیراز
قطعا مردم فهیم شیراز بدون توجه به تخریب های صورت گرفته از سوی جریان مخالف که با هدف پایین آوردن آرای بالای دکتر محمد رضا محمدی کشکولی صورت می گیرد یک حقوقدان برجسته و توانمند به نام محمدرضا محمدی کشکولی را با رای بالا به مجلس شورای اسلامی خواهند فرستاد.
قشقایی
feedback
Germany
رای ما محمد رضا محمدی کشکولی قاضی شناخته شده در ایران
سام استوار کشکولی
feedback
Germany
درود بر محمدرضا محمدی کشکولی
رای ما حاج جعفری
feedback
Iran, Islamic Republic of
رای ما حاج علیمراد جعفری
feedback
Iran, Islamic Republic of
تو این لیست اغلب کسانی هستند که اونطور به برجام رای دادند بنظر من اینا معتدل هستند نه اصولگرا
علی
feedback
Iran, Islamic Republic of
آقای کشکولی همونه که باتمام اتهامات مرتضوی فقط دویست هزارتومان اونو جریمه کرد