سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس:

امیدوارم در مجلس دهم نمایندگان فارس وحدت رویه بهتری با یکدیگر داشته باشند

24 بهمن 1394 ساعت 22:18

ذوالانوار گفت: اگر صدایی واحد و رسا از مجمع نمایندگان فارس شنیده می شد، طرح هایی که منجر به توسعه و پیشرفت استان می شد تا کنون عملیاتی و محقق شده بود.


به گزارش "حافظ نیوز" سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با اشاره به اهمیت مقوله وحدت گفت: وحدت رویه در میان مسئولان و نمایندگان و همچنین وحدت کلمه در میان نیروهای معتقد به آرمانهای انقلاب از جمله عوامل کلیدی و حیاتی در توسعه و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در هر استان می باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: هنگامی که میان مسئولان و نمایندگان استان، وحدت رویه و همدلی  وجود داشته شاهد برداشته شدن گامهای بزرگ در جهت توسعه و پیشرفت بوده ایم و هنگامی که از توسعه باز ایستاده ایم، یکی از عوامل اصلی آن انشقاق و اختلاف نظر میان نمایندگان و مسئولان بوده است.
ذوالانوار همچنین تصریح کرد: مجمع نمایندگان فارس یک اقلیت پرشمار و قدرتمند در مجلس شورای اسلامی محسوب می شود که اگر صدایی واحد و وحدت رویه ای مستحکم در این جمع دیده شود، می توان در اندک زمانی شاهد برداشته شدن گام های بزرگ و اتخاذ تصمیمات اساسی و به جریان افتادن اقدامات زیربنایی برای توسعه استان فارس بود.
نماینده مردم شیراز در ادامه با اشاره به جو حاکم بر مجمع نمایندگان فارس طی چهار سال اخیر نیز گفت: طی چهار سالی که گذشت، در بسیاری از موارد شاهد همدلی مطلوب و وحدت رویه در میان نمایندگان استان فارس بوده ایم اما اختلاف نظر و چند دستگی نیز، در مواردی موجب وارد آمدن ضربه های بزرگ و از دست رفتن منافع بسیاری برای فارس شده است.
وی به موضوع اتصال فارس به دریا و همچنین انتقال آب از خلیج فارس به مناطق جنوبی و مرکزی استان اشاره کرد و افزود: اگر صدایی واحد و رسا از مجمع نمایندگان فارس شنیده می شد، طرح هایی که منجر به توسعه و پیشرفت استان می شد تا کنون عملیاتی و محقق شده بود و اختلاف در میان نمایندگان فارس، یک خسارت بزرگ محسوب می شود که منافع مردم را به خطر می اندازد.
ذوالانوار در انتها نیز خاطرنشان کرد: امیدواریم در مجلس دهم، نمایندگانی از استان فارس به خانه ملت راه یابند که بیش از هر چیز، منافع و مصالح کلی استان را مد نظر قرار دهند و به منافع انکارناپذیر وحدت رویه میان نمایندگان فارس، اعتقاد و اشراف دقیق داشته باشند.


کد مطلب: 13090

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/13090/امیدوارم-مجلس-دهم-نمایندگان-فارس-وحدت-رویه-بهتری-یکدیگر-داشته-باشند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir