۰
plusresetminus
سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس:

امیدوارم در مجلس دهم نمایندگان فارس وحدت رویه بهتری با یکدیگر داشته باشند

تاریخ انتشارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۸
ذوالانوار گفت: اگر صدایی واحد و رسا از مجمع نمایندگان فارس شنیده می شد، طرح هایی که منجر به توسعه و پیشرفت استان می شد تا کنون عملیاتی و محقق شده بود.
به گزارش "حافظ نیوز" سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با اشاره به اهمیت مقوله وحدت گفت: وحدت رویه در میان مسئولان و نمایندگان و همچنین وحدت کلمه در میان نیروهای معتقد به آرمانهای انقلاب از جمله عوامل کلیدی و حیاتی در توسعه و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در هر استان می باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: هنگامی که میان مسئولان و نمایندگان استان، وحدت رویه و همدلی  وجود داشته شاهد برداشته شدن گامهای بزرگ در جهت توسعه و پیشرفت بوده ایم و هنگامی که از توسعه باز ایستاده ایم، یکی از عوامل اصلی آن انشقاق و اختلاف نظر میان نمایندگان و مسئولان بوده است.
ذوالانوار همچنین تصریح کرد: مجمع نمایندگان فارس یک اقلیت پرشمار و قدرتمند در مجلس شورای اسلامی محسوب می شود که اگر صدایی واحد و وحدت رویه ای مستحکم در این جمع دیده شود، می توان در اندک زمانی شاهد برداشته شدن گام های بزرگ و اتخاذ تصمیمات اساسی و به جریان افتادن اقدامات زیربنایی برای توسعه استان فارس بود.
نماینده مردم شیراز در ادامه با اشاره به جو حاکم بر مجمع نمایندگان فارس طی چهار سال اخیر نیز گفت: طی چهار سالی که گذشت، در بسیاری از موارد شاهد همدلی مطلوب و وحدت رویه در میان نمایندگان استان فارس بوده ایم اما اختلاف نظر و چند دستگی نیز، در مواردی موجب وارد آمدن ضربه های بزرگ و از دست رفتن منافع بسیاری برای فارس شده است.
وی به موضوع اتصال فارس به دریا و همچنین انتقال آب از خلیج فارس به مناطق جنوبی و مرکزی استان اشاره کرد و افزود: اگر صدایی واحد و رسا از مجمع نمایندگان فارس شنیده می شد، طرح هایی که منجر به توسعه و پیشرفت استان می شد تا کنون عملیاتی و محقق شده بود و اختلاف در میان نمایندگان فارس، یک خسارت بزرگ محسوب می شود که منافع مردم را به خطر می اندازد.
ذوالانوار در انتها نیز خاطرنشان کرد: امیدواریم در مجلس دهم، نمایندگانی از استان فارس به خانه ملت راه یابند که بیش از هر چیز، منافع و مصالح کلی استان را مد نظر قرار دهند و به منافع انکارناپذیر وحدت رویه میان نمایندگان فارس، اعتقاد و اشراف دقیق داشته باشند.
کد مطلب : ۱۳۰۹۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
feedback
Iran, Islamic Republic of
حتما از وبلاگ اخبار انتخابات فارس بازدید کنید. اخبار داغ انتخابات فارس عملکرد نمایندگان به صورت مقایسه استانی و کشوری رو می تونید از وبلاگ ما در یافت کنید.
وبلاگ انتخابات فارس
(entekhabmajles)