امام جمعه لامرد:

اتصال استان فارس به خلیج فارس چهار بار به تصویب رسیده است/ چرا مسئولان استانی پیگیری نمی کنند؟

9 خرداد 1395 ساعت 11:36

امام جمعه لامرد بر لزوم پیگیری بیشتر موضوع الحاق فارس به خلیج فارس از سوی مسؤولان استانی تاکید کرد و گفت: الحاق استان فارس به خلیج فارس چهار بار در حوزه‌های تصمیم‌گیری کشور تصویب شده و مورد تایید است.


به گزارش "حافظ نیوز"به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی‌شهیدی در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهارداشت: باید آحاد مردم روحیه بالا داشته باشند و ضعف و سستی نباید وجود داشته باشد و گاهی مسائلی مانند انتخابات نباید ما را از مسائل اصلی و اهداف مهم انقلاب اسلامی غافل کند.
خطیب جمعه لامرد با گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود:امروز از نظر اطلاعاتی، جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بسیار بالایی است چراکه وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و نیروی انتظامی به عنوان قدرت‌های اطلاعاتی اشراف کاملی بر حوزه وظایف خود دارند.
وی خاطرنشان کرد: ضروری است وحدت را به عنوان یک اصل مهم بدانیم و باید به صورت دقیق آن را حفظ  کنیم چراکه اگر کم‌ترین مشکل در خصوص وحدت و انسجام به وجود بیاید دشمن نفوذ پیدا می کند و یهود طرح می دهد و آمریکا آن را اجرا می کند.
وی با اشاره به شروع کار مجلس شورای اسلامی در دوره دهم بیان داشت: مجلس شورای اسلامی جای باند‌بازی نیست و باید طرح‌های مهم و خوب ارائه شود و اقدام و عمل با هم توام باشد و در این میان موضوع اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است.
خطیب جمعه لامرد بر اهمیت موضوع حجاب نیز تصریح کرد و گفت: مسأله حجاب باید به صورت مقتدرانه اجرایی شود چرا که متاسفانه بد‌حجابی در حال فراگیر شدن است و این موضوع با خون پاک و مطهر شهیدان مغایرت دارد.
هاشمی‌شهیدی به موضوع الحاق فارس به خلیج فارس نیز اشاره کرد و ابراز داشت: الحاق فارس به خلیج فارس چهار بار تصویب شده است اما هر سری یک مشکلی پیش می‌آوردند و جو سازی‌های عجیب و غریب در این زمینه می‌شود که مسؤولان استان باید این موضوع را بیشتر پیگیری کنند.


کد مطلب: 14187

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/14187/اتصال-استان-فارس-خلیج-چهار-بار-تصویب-رسیده-چرا-مسئولان-استانی-پیگیری-نمی-کنند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir