نماینده شیراز در مجلس:

بازرسی جلوی سودجویان اربعین را بگیرد

13 آبان 1396 ساعت 11:08

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره بازرسی باید جلوی سودجویان خدمات اربعین را بگیرد تا بیش از این مردم را به خدا، دین و پیغمبر بدبین نکنند.


به گزارش "حافظ نیوز"، مسعود رضایی در پاسخ به این سؤال که چرا خدمات سفر به کربلا در آستانه اربعین چند برابر شده است، اظهار داشت: بدون شک باید جلوی سودجویان گرفته شود چراکه آموزه‌های دینی به ما گفته اگر می‌خواهیم مردم به هدف الهی نزدیک‌تر شوند، باید اسباب و وسایل آن را نیز مهیا کنیم.
 وی افزود: کارهایی که در جهت گران کردن خدمات اربعین انجام می‌شود، احتمالاً از سر جهالت و نادانی است که این افراد به دنبال سودجویی هستند.
رضایی با اشاره به فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: فراهم کردن بستر مناسب برای آرامش مردم در راه دین‌داری نیز یک امربه‌معروف است.
این نماینده مجلس همچنین گفت: انتظار می‌رود اداره‌هایی که بانی این موضوع هستند مانند اداره بازرسی ورود پیداکرده و اگر تخلفی در بحث بالا بردن هزینه خدمات اربعین صورت گرفته، جلوی این قضیه را بگیرند.
وی اضافه کرد: مجموعه استانداری یا فرمانداری نیز باید به این مسئله رسیدگی کنند و جلوی سودجویان را بگیرند تا این افراد بیش از این مردم را به خدا، دین و پیغمبر بدبین نکنند.


کد مطلب: 18169

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/18169/بازرسی-جلوی-سودجویان-اربعین-بگیرد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir