مدیرکل میراث فرهنگی فارس اعلام کرد:

تعداد بازدیدکنندگان اماکن تاریخی فارس به 231 هزار نفر رسید

4 فروردين 1397 ساعت 11:51

مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: تعداد بازدیدکنندگان اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس به 231 هزار نفر رسید.


به گزارش "حافظ نیوز"، مدیرکل میراث فرهنگی فارس با اشاره به اینکه تعداد بازدیدکنندگان اماکن تاریخی و فرهنگی به 231 هزارنفررسیده است، اظهار داشت: بیشترین بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی و فرهنگی به ترتیب از حافظیه، تخت جمشید، سعدی، پاسارگاد و ارگ کریم‌خان زند بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 476 هزار و 527 نفر شب در واحد‌های اقامتی هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، کمپ‌های موقت، کلاس‌های مدارس، منازل استیجاری، چادر‌های مسافرتی ونیز مهمانسرا‌های اداره‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی اسکان‌یافته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس تصریح کرد: راه‌اندازی تلفن رسیدگی به شکایات با شماره 32928، سایت و کانال اطلاع‌رسانی، برگزاری نوروزگاه در شیراز و 8 شهرستان مرودشت، پاسارگاد، کازرون، فیروزآباد، آباده، نورآباد، ممسنی، لارستان و نی‌ریز از جمله فعالیت‌های اداره کل میراث فرهنگی در ارائه خدمات فرهنگی به میهمانان نوروزی است.

امیری بیان داشت: تدوین تور‌های شیرازگردی ویژه میهمانان نوروزی از مبدأ کمپ‌های اقامت، برپایی نماز جماعت در تمامی سایت‌های تاریخی، فرهنگی و برخی از هتل‌ها، ساماندهی 36 تیم نظارتی بر تأسیسات و مؤسسات گردشگری نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی اضافه کرد: پهن کردن سفره هفت‌سین در حافظیه و نیز اجرای برنامه‌ سال‌تحویل متناسب با در نظر گرفتن شب شهادت امام هادی(ع) و نیز توزیع بروشور‌های اماکن تاریخی و فرهنگی در راستای ارائه خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی بوده است.
منبع: فارس


کد مطلب: 19169

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19169/تعداد-بازدیدکنندگان-اماکن-تاریخی-فارس-231-هزار-نفر-رسید

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir