۰
plusresetminus
مدیرکل میراث فرهنگی فارس اعلام کرد:

تعداد بازدیدکنندگان اماکن تاریخی فارس به 231 هزار نفر رسید

تاریخ انتشارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱
مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: تعداد بازدیدکنندگان اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس به 231 هزار نفر رسید.
تعداد بازدیدکنندگان اماکن تاریخی فارس به 231 هزار نفر رسید
به گزارش "حافظ نیوز"، مدیرکل میراث فرهنگی فارس با اشاره به اینکه تعداد بازدیدکنندگان اماکن تاریخی و فرهنگی به 231 هزارنفررسیده است، اظهار داشت: بیشترین بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی و فرهنگی به ترتیب از حافظیه، تخت جمشید، سعدی، پاسارگاد و ارگ کریم‌خان زند بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 476 هزار و 527 نفر شب در واحد‌های اقامتی هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، کمپ‌های موقت، کلاس‌های مدارس، منازل استیجاری، چادر‌های مسافرتی ونیز مهمانسرا‌های اداره‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی اسکان‌یافته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس تصریح کرد: راه‌اندازی تلفن رسیدگی به شکایات با شماره 32928، سایت و کانال اطلاع‌رسانی، برگزاری نوروزگاه در شیراز و 8 شهرستان مرودشت، پاسارگاد، کازرون، فیروزآباد، آباده، نورآباد، ممسنی، لارستان و نی‌ریز از جمله فعالیت‌های اداره کل میراث فرهنگی در ارائه خدمات فرهنگی به میهمانان نوروزی است.

امیری بیان داشت: تدوین تور‌های شیرازگردی ویژه میهمانان نوروزی از مبدأ کمپ‌های اقامت، برپایی نماز جماعت در تمامی سایت‌های تاریخی، فرهنگی و برخی از هتل‌ها، ساماندهی 36 تیم نظارتی بر تأسیسات و مؤسسات گردشگری نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی اضافه کرد: پهن کردن سفره هفت‌سین در حافظیه و نیز اجرای برنامه‌ سال‌تحویل متناسب با در نظر گرفتن شب شهادت امام هادی(ع) و نیز توزیع بروشور‌های اماکن تاریخی و فرهنگی در راستای ارائه خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی بوده است.
منبع: فارس
کد مطلب : ۱۹۱۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما