حجت الاسلام طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز:

برای آنکه مردم را از مسائل اصلی کشور دور کنند، هر روز سناریوهای جدیدی می سازند/ سپاه حتی از جانب برخی مسئولان کشور هم مورد هجمه است چون انقلابی و بصیر است

8 ارديبهشت 1397 ساعت 11:58

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز گفت: برخی به اشکال گوناگون با سناریوهای از پیش تعیین شده جامعه را درگیر می کنند تا مردم از مسائل اصلی کشور دور شوند.


به گزارش "حافظ نیوز" و به نقل از روابط عمومی جامعه روحانیت شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید محی الدین طاهری در نشست جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت : سناریوهای از پیش تعیین شده در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده که اخیراً یکی پس از دیگری نمود پیدا می‌کند و هر روز به یک شکل جامعه ما را درگیر می‌کند تا مردم از مسائل اصلی کشور دور شوند .
وی افزود : مهمترین مسئله بحث عدم پاسخگویی مسئولین در مورد وظایفی است که داشته اند وقتی که متاسفانه می‌بینیم برخی از مسئولین سابق و حال حاضر پشت افراد مشکل داری هستند که الان در بازداشت به سر می برند و برای اینکه مردم را مشغول کنند و پاسخگو نباشد سناریوی هایی مانند فتنه ۹۶ که متاسفانه خساراتی هم به مملکت می زنند درست کرده که خوشبختانه با بیداری مسئولین امنیتی و انتظامی و مدیریت هوشمندانه و کارآمد مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم فتنه جمع شد.
طاهری ادامه داد: پس از فتنه 96، قضیه دراویش راه افتاد که چند تن از نیروهای انتظامی و بسیجی را به شهادت رساندند و برخورد با عوامل این قضیه به مذاق بعضی از این افراد خوش نمی‌آمد چون که با آنها نشست و برخاست داشتند و هیچ کدام از آنها نیز در ارتباط با شهادت مظلومانه شهدای نیروی انتظامی و بسیجی موضع‌گیری نکردند ولی در عوض در قضیه دختران بی حجاب و برخورد یک مامور گشت ارشاد صدای همه‌شان درمی‌آید .
 وی اضافه کرد در هیچ کشوری نمی بینیم که عده ای از مسئولان آن کشور اینگونه تیشه به ریشه کشور بزنند  و باید دانست وقتی یک برخورد ناصحیح اتفاق می‌افتد باید با عامل آن اتفاق برخورد شود نه اینکه کل مجموعه نیروی انتظامی و خدماتشان را نادیده گرفت و همه را زیر سوال برد .
 دبیر اجرایی جامعه روحانیت تصریح کرد: این ننگ است که در مجلس شورای اسلامی نماینده ای که غالباً برای خوش آمد دشمنان سخن میگوید موضوع امر به معروف و نهی از منکر را زیر سوال می‌برد و یکی از دستورات مؤکد اسلام را فدای خوش آمد اشخاص معلوم الحال می‌کند و صدای دشمنان نظام اسلامی در مجلس جمهوری اسلامی ایران می‌شود و می‌گوید که مردم در سال ۵۷ اشتباه کردند و ما نباید این اشتباه را دنبال کنیم و شعارهای داده شده در آن سالها غلط بودند .
 طاهری ادامه داد: و یا سخنان  تفرقه افکن یکی از  مسئولین اجرایی کشور در روز ارتش که نتیجه آن تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و این نهاد انقلابی است ، بله سپاه چون بصیرت دارد ، می بیند و درک می کند و به تمام معنا یک نهاد انقلابی بدون وابستگی است و افراد خاص را همراهی نمی‌کند در نظر آنان محکوم است .
 تولیت آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین (ع) بیان کرد : جدیدترین سناریو هم که مردم را سرگرم مومیایی‌ پیدا شده کرده اند و برخی از افراد ورود کردند و شعار سرباز وطن سر می‌دهند. کیست که نداند رضا پهلوی چه خیانت هایی  که به اسلام نکرده ؟ در دوران این آقا چقدر از خاک کشور ما به کشورهای دیگر داده شده ، چه جنایت هایی که انجام نداده است.
وی ادامه داد: در زمان پادشاهی این فرد، مراسمات روضه خوانی و عزاداری تعطیل، چادر از سر زنان این مملکت کشیده و نفت ایران تقدیم انگلیس شد؛ دیکتاتوری بود که مجلس را تحمل نمی کرد، کشتار و تبعید مردم ایران ازجمله جنایات اوست .
ظاهری افزود:  می‌گویند این آقا راه آهن کشیده، اما نمی دانند راه آهنی که کشیده شد برای ایران نبود بلکه برای انگلیس کشیده شد و نوکریش به دشمنان این مملکت از همه شاه ها بیشتر بوده و این به اثبات رسیده و این وظیفه ما است که در مقابل این مسائل موضع بگیریم تا مسئولین فکر  نکنند هر کاری که دلشان بخواهد می توانند انجام بدهند و آنان باید پاسخگوی اشتباهات و اظهارات خود باشد .
 در پایان این نشست اعضای جامعه روحانیت شیراز از خداوند متعال طلب شفای عاجل و بهبودی هرچه سریعتر برای حضرت آیت الله ایمانی نماینده معزز مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز داشتند.


کد مطلب: 19310

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19310/آنکه-مردم-مسائل-اصلی-کشور-دور-کنند-روز-سناریوهای-جدیدی-می-سازند-سپاه-حتی-جانب-برخی-مسئولان-هم-مورد-هجمه-چون-انقلابی-بصیر

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir