مديرعامل بنياد مادر:

سومين آيين نكوداشت مادران نمونه در شهر شيراز برگزار مي شود

8 ارديبهشت 1398 ساعت 7:49

مديرعامل بنياد مادر از برگزاري سومين آيين نكوداشت مادران نمونه در شهر شيراز خبر داد و گفت: مادر شايسته ايران از بين مادران نمونه منتخب ٣١ استان كشور انتخاب و معرفي خواهد شد .


به گزارش حافظ خبر، غلامرضا محمدي در يك كنفرانس خبري با بيان اينكه در سومين آيين نكوداشت ١٢ مادر نمونه شهر شيراز مورد تجليل قرار مي‌گيرند، افزود: فرزند نمونه والدين، همسر خوب بودن، مادر خوب بودن، شهروند خوب و اقدمات شاخص در حوزه فعاليت‌هاي اجتماعي از جمله مؤلفه‌هاي انتخاب مادر نمونه و شايسته خواهد بود . وي با بيان اينكه بنياد مادر به هيچ گروه، نهاد و دسته‌جاتي وابسته نبوده و فعالين سياسي در آن ١٠٠ درصد ممنون است، گفت: منتشور اموو مادر مبتني بر عدم وابستگي به گروهها و نهادها و عدم هرگونه تبعيض از نظر رنگ، نژاد، قوميت، عقيده و مليت است. در همين راستا بنياد مادر در ٧٥ كشور دنيا اقدام به راه‌اندازي دفتر كرده است .
مديرعامل بنياد مادر كه اعتقاد دارد سرمايه‌گذاري در حوزه زنان و كانون خانواده بيشترين ارزش افزوده را براي كشور به دنبال دارد، اضافه كرد: به نظر مي‌رسد در اين بخش دولتمردان همواره كم لطفي كرده يا متوجه موضوع نبوده‌اند .
محمدي با تصريح بر اينكه دغدغه احترام به والدين به ويژه نقش مادر در خانواده بايد به يك مطالبه ملي تبديل شود، عنوان كرد: براي دستيابي به توسعه پايدار چاره‌اي جز تقويت بنيان خانواده در كشور نداريم .
مديرعامل بنياد مادر همچنين با بيان اينكه از اقدامات بنياد مادر در اكثر استان‌هاي كشور و عرصه‌هاي بين‌المللي استقبال خوبي شده است، گفت: متاسفانه ما در استان فارس و شهر خودمان شيراز غريب هستيم و در زمينه تكريم ارباب رجوع در حد شعار عمل كرده‌ايم.
ایسنا


کد مطلب: 20182

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20182/سومين-آيين-نكوداشت-مادران-نمونه-شهر-شيراز-برگزار-مي-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir