۰
plusresetminus
مديرعامل بنياد مادر:

سومين آيين نكوداشت مادران نمونه در شهر شيراز برگزار مي شود

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۹
مديرعامل بنياد مادر از برگزاري سومين آيين نكوداشت مادران نمونه در شهر شيراز خبر داد و گفت: مادر شايسته ايران از بين مادران نمونه منتخب ٣١ استان كشور انتخاب و معرفي خواهد شد .
سومين آيين نكوداشت مادران نمونه در شهر شيراز برگزار مي شود
به گزارش حافظ خبر، غلامرضا محمدي در يك كنفرانس خبري با بيان اينكه در سومين آيين نكوداشت ١٢ مادر نمونه شهر شيراز مورد تجليل قرار مي‌گيرند، افزود: فرزند نمونه والدين، همسر خوب بودن، مادر خوب بودن، شهروند خوب و اقدمات شاخص در حوزه فعاليت‌هاي اجتماعي از جمله مؤلفه‌هاي انتخاب مادر نمونه و شايسته خواهد بود . وي با بيان اينكه بنياد مادر به هيچ گروه، نهاد و دسته‌جاتي وابسته نبوده و فعالين سياسي در آن ١٠٠ درصد ممنون است، گفت: منتشور اموو مادر مبتني بر عدم وابستگي به گروهها و نهادها و عدم هرگونه تبعيض از نظر رنگ، نژاد، قوميت، عقيده و مليت است. در همين راستا بنياد مادر در ٧٥ كشور دنيا اقدام به راه‌اندازي دفتر كرده است .
مديرعامل بنياد مادر كه اعتقاد دارد سرمايه‌گذاري در حوزه زنان و كانون خانواده بيشترين ارزش افزوده را براي كشور به دنبال دارد، اضافه كرد: به نظر مي‌رسد در اين بخش دولتمردان همواره كم لطفي كرده يا متوجه موضوع نبوده‌اند .
محمدي با تصريح بر اينكه دغدغه احترام به والدين به ويژه نقش مادر در خانواده بايد به يك مطالبه ملي تبديل شود، عنوان كرد: براي دستيابي به توسعه پايدار چاره‌اي جز تقويت بنيان خانواده در كشور نداريم .
مديرعامل بنياد مادر همچنين با بيان اينكه از اقدامات بنياد مادر در اكثر استان‌هاي كشور و عرصه‌هاي بين‌المللي استقبال خوبي شده است، گفت: متاسفانه ما در استان فارس و شهر خودمان شيراز غريب هستيم و در زمينه تكريم ارباب رجوع در حد شعار عمل كرده‌ايم.
ایسنا
کد مطلب : ۲۰۱۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما