مراسم تودیع ومعارفه فرماندارشهرستان نی ریز برگزار شد

16 ارديبهشت 1398 ساعت 13:26

مراسم تکریم از محمد رضا امیری فرماندارسابق و معارفه حمید یزدانپناه فرماندار جدید شهرستان نیریز برگزار شد.


به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، سید احمد احمدی زاده ، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این مراسم که با حضور مسئولین استانی ، شهرستانی و نماینده مردم شهرستانهای نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات محمد رضا امیری فرماندار پیشین این شهرستان، به معارفه حمید یزدانپناه فرماندار جدید شهرستان نی ریز پرداخت .
احمدی زاده گفت :  شهرستان نی ریز یکی از شهرستان های توانمند استان فارس می باشد که از ظرفیت ها و پتانسیل های ویژه ای در حوزه های صنعت، معدن ، کشاورزی برخوردار است .
ایشان عنوان کرد:  شهرستان نی ریز علاوه بر دارا بودن استعدادهای لازم در تولید محصولات کشاورزی( باغی و زراعی ) ، وجود معادن و صنایع از جمله کارخانجات سیمان سفید ، سیمان خاکستری ، کارخانه فولاد و رینگ اسپورت و حدود 200کارخانه سنگبری و صنایع مربوطه را ازدیگر ظرفیت های حائز اهمیت این شهرستان دراستان معرفی کرد .
احمدی زاده گفت : اهتمام فرماندار جدید این شهرستان در شناسایی و احصاء ظرفیت های موجود به منظور استفاده بهینه در رفع موانع تولید، در سال رونق تولید را ضروری بوده و ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری را خواستار شد . 
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود : با توجه به اینکه فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از 10 اردیبهشت ماه سال جاری شروع شده  است . لازم است ، متولیان امر انتخابات، ضمن نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) مبنی بر اهمیت اتحاد و انسجام در شرایط فعلی کشور و خنثی سازی سناریو های دشمن و ایستادگی در مقابل تهدیدات ، تحریم های ظالمانه و جنگ تمام عیار اقتصادی بر مشارکت حداکثری آحاد ملت و سلامت برگزاری انتخابات در استان تاکید کرد.
وی متذکر شد: فرمانداران و بخشداران با تکیه بر اصل بی طرفی و صیانت از آراء انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان با مبنا قراردادن مر قانون و پایبندی داوطلبان به رعایت امنیت و منافع ملی، می بایست در برخورد با تخلفات انتخاباتی و رصد تبلیغات غیر مجازدقت نظر داشته باشند .
 
احمدی زاده در ادامه گفت :  موضوع تهدیدات و فرصت های فضای مجازی از موارد دیگر و مسائل مهم روز است که همه ما باید در کنترل و مدیریت آن کوشا باشیم .
وی گفت : مسئولین و خدمتگزاران ملت در دولت، علیرغم وجود تحریم ها و مسائل اقتصادی حاکم بر معیشت مردم ، از هیچ تلاشی در خدمت رسانی به مردم و جامعه دریغ نکرده است ، و اطلاع رسانی این خدمات،  دستاوردها و اقدامات نظام و دولت تدبیر و امید را از وظایف همه مدیران و دستگاه هایی اجرایی دانست .  
وی در پایان افزود : توجه به بیانیه مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) درفصول گام دوم انقلاب و در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی برای استمرار راه انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای چهل ساله آن از دیگر ضروریات است که باید مورد توجه همه مسئولین قرار گیرد .


کد مطلب: 20276

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20276/مراسم-تودیع-ومعارفه-فرماندارشهرستان-نی-ریز-برگزار

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir