اعلام آمادگی سپاه فجر برای مقابله بیشتربا ویروس کرونا

16 اسفند 1398 ساعت 11:31

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: از ابتدای اعلام شیوع ویروس کرونا دراستان، مجموعه سپاه فجر استان در راستای افزایش تولید اقلام بهداشتی و پزشکی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی اقدام کرده است.


به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار یداله بوعلی در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا  که با حضور مسئولان و فرماندهان سپاه استان  برگزار شد اظهارداشت: مجموعه سپاه برای همکاری بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی این آمادگی را دارد برای مقابله با ویروس کرونا وهمچنین ارائه خدمات بیشتر به شهروندان ازتمام  ظرفیت های پزشکی، تجهیزاتی و پرسنلی برای مقابله بیشتر با این بیماری بکارگرفته شود.
وی با تاکید بر اینکه سپاه افتخار می کند در راستای خدمت به مردم گام بردارد، گفت: سپاه فجر فارس از زمان اعلام بروز بیماری کرونا با فعال کردن تیم های مختلف کارشناسی و عملیاتی، در کنار سایر نهادها و مسئولان استان اقدامات شبانه روزی داشته باشد.
سردار بوعلی در این جلسه ضمن تجلیل از خدمات پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان های استان فارس در راستای مقابله با بیماری کرونا گفت: جلسه قرارگاه پیشگیری سپاه فجر به منظور هماهنگی، پیش بینی، بررسی وضعیت استان و برنامه ریزی اقدامات لازم در موضوع پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان برگزار شد.
انتهای پیام /


کد مطلب: 22690

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22690/اعلام-آمادگی-سپاه-فجر-مقابله-بیشتربا-ویروس-کرونا

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir