بررسی دهه فجر و محله‌محوری، در شورای فرهنگ عمومی کازرون

8 بهمن 1399 ساعت 18:18

بایستی با همکاری دادگستری، نیروی انتظامی و بسیج در امنیت محله، فعالیت فرهنگی محله، مطالبه‌گری مردم محله و مواظبت هر محله از نظر فرهنگی و بهداشتی پیشگیرانه با همکاری مردم همان محل بهره گرفت.


به گزارش حافظ خبر؛ نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کازرون در بهمن ماه سال 99 در دو زمینه دهه مبارک فجر و محله‌محوری برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی کازرون، در این نشست به جایگاه شورا و حضور اعضا در نشست‌های آن اشاره کرد و گفت: کمیته‌های دهه فجر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برنامه فرهنگی در مساجد و تغییر چهره شهر با همکاری مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را باید مد نظر خود قرار دهند.
صباحی با اشاره به محله‌محوری نیز بیان داشت: در زمان کرونا و طرح امام‌محله و محله‌محوری، کارهای مناسبی همچون کمک‌های مؤمنانه، ماسک، دستکش و تست کرونا انجام شد.
امام جمعه کازرون افزود: بایستی با همکاری دادگستری، نیروی انتظامی و بسیج در امنیت محله، فعالیت فرهنگی محله، مطالبه‌گری مردم محله و مواظبت هر محله از نظر فرهنگی و بهداشتی پیشگیرانه با همکاری مردم همان محل بهره گرفت.
گفتنی است در این نشست بنا شد تا سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه کازرون، پیش‌نویس امنیت محله با محوریت امام محله در قالب فعالیت‌های فرهنگی، پیشگیرانه و امنیتی را آماده کنند. همچنین امام‌محله و محله‌محوری در مساجد سراسر شهرستان با محوریت امام جماعت، جوانان، نوجوانان و مردم همان محل راه‌اندازی شود. کمیته‌های ستاد دهه فجر نیز با بیان راهکار و همکاری امام محله در محله‌های شهرستان و همراهی مردمی در آگاهی‌رسانی و تغییر چهره شهر برنامه‌ریزی کنند.
 


کد مطلب: 23072

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23072/بررسی-دهه-فجر-محله-محوری-شورای-فرهنگ-عمومی-کازرون

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir