دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

برگزاری ميز خدمت به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس

3 مهر 1402 ساعت 9:55

گزارشگر : منیره خسروبیگ

مدير كانون بسيج جامعه پزشكی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از برگزاری ميز خدمت در ساختمان مركزي دانشگاه، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.


به گزارش حافظ خبر، سيد ابوالفضل هاشمي اصل  گفت: در اين برنامه كه از پيش در بستر فضای مجازی اطلاع رسانی شده بود، مراجعان ميز خدمت، مشكلات، پیشنهادات و درخواست هاي مرتبط خود را در يك فضاي صميمي و در گفتگوي مستقيم با مسوولان دانشگاه مطرح كردند. 
او افزود: بيشترين مراجعه كنندگان به اين ميز خدمت، در حوزه معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه بود كه در زمينه هاي گوناگوني از جمله ساعت كاري، اياب و ذهاب، پرداخت حقوق و مزايا و نقل و انتقالات، درخواست هاي خود را مطرح كردند.
دكتر هاشمي اصل اضافه كرد: در حوزه معاونت غذا و دارو نيز چند مورد مراجعه براي تهيه دارو و در حوزه معاونت درمان نيز چند مورد مراجعه براي مسائل درماني از جمله در حوزه خدمات دندانپزشكي و تعرفه خدمات پرستاري صورت گرفت.
این مقام مسوول در دانشگاه ادامه داد: خوشبختانه برخي از تقاضاهاي مراجعه كنندگان در زمان ملاقات با مسوولان در ميز خدمت به سرانجام رسيد و برخي نيز در دستور بررسي قرار گرفت كه تا جاي ممكن و بر اساس قوانين، مقررات و مقدورات، پيگيري و مساعدت خواهد شد.
ميز خدمت برپا شده به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، روز شنبه يكم مهر سال جاری از ساعت هشت و نيم بامداد به مدت دو ساعت در اتاق جلسات كانون بسيج جامعه پزشكي دانشگاه، با مراجعه 30 نفر از مردم و كاركنان دانشگاه علوم پزشكي شيراز و پاسخگويي شش نفر از مسوولان دانشگاه برگزار شد.
 


کد مطلب: 28003

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/28003/برگزاری-ميز-خدمت-مناسبت-بزرگداشت-هفته-دفاع-مقدس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir