۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

برگزاری ميز خدمت به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشاردوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۵
مدير كانون بسيج جامعه پزشكی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از برگزاری ميز خدمت در ساختمان مركزي دانشگاه، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.
برگزاری ميز خدمت به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس
به گزارش حافظ خبر، سيد ابوالفضل هاشمي اصل  گفت: در اين برنامه كه از پيش در بستر فضای مجازی اطلاع رسانی شده بود، مراجعان ميز خدمت، مشكلات، پیشنهادات و درخواست هاي مرتبط خود را در يك فضاي صميمي و در گفتگوي مستقيم با مسوولان دانشگاه مطرح كردند. 
او افزود: بيشترين مراجعه كنندگان به اين ميز خدمت، در حوزه معاونت توسعه مديريت و منابع دانشگاه بود كه در زمينه هاي گوناگوني از جمله ساعت كاري، اياب و ذهاب، پرداخت حقوق و مزايا و نقل و انتقالات، درخواست هاي خود را مطرح كردند.
دكتر هاشمي اصل اضافه كرد: در حوزه معاونت غذا و دارو نيز چند مورد مراجعه براي تهيه دارو و در حوزه معاونت درمان نيز چند مورد مراجعه براي مسائل درماني از جمله در حوزه خدمات دندانپزشكي و تعرفه خدمات پرستاري صورت گرفت.
این مقام مسوول در دانشگاه ادامه داد: خوشبختانه برخي از تقاضاهاي مراجعه كنندگان در زمان ملاقات با مسوولان در ميز خدمت به سرانجام رسيد و برخي نيز در دستور بررسي قرار گرفت كه تا جاي ممكن و بر اساس قوانين، مقررات و مقدورات، پيگيري و مساعدت خواهد شد.
ميز خدمت برپا شده به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، روز شنبه يكم مهر سال جاری از ساعت هشت و نيم بامداد به مدت دو ساعت در اتاق جلسات كانون بسيج جامعه پزشكي دانشگاه، با مراجعه 30 نفر از مردم و كاركنان دانشگاه علوم پزشكي شيراز و پاسخگويي شش نفر از مسوولان دانشگاه برگزار شد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۰۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما