كشف بيش از 130 كيلوگرم ترياك در فارس

18 تير 1394 ساعت 18:15

با تلاش مأموران انتظامي استان فارس طي 24 ساعت گذشته، 130 كيلو و 400 گرم ترياك كشف شد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس با اعلام اين خبر گفت: مأموران پاسگاه "هرمود عباس" شهرستان "لارستان" هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محور لارستان - بندرعباس به يک دستگاه خودرو سمند مظنون و آن را متوقف كردند.
 

سرهنگ "محمد جعفر تولايي" ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو 110 كيلو و 500 گرم ترياك كشف و در اين خصوص چهار نفر متهم دستگير شدند.

وي تصريح كرد: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان " سپيدان" نيز در اجراي طرح كنترل محورهاي مواصلاتي اقدام به برپايي تور ايست و بازرسي مقطعي در محور اصلي سپيدان- ياسوج كردند.

اين مقام انتظامي گفت: در اين راستا مأموران موفق شدند با توقيف يك دستگاه خودرو ال 90 ، مقدار 9 كيلو و 900 گرم ترياك كشف و راننده و سرنشين خودرو را دستگير كنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فارس ادامه داد: مأموران كلانتري "گل سرخ" شيراز نيز هنگام گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به يك دستگاه خودرو پژو پارس مظنون شدند.

سرهنگ "تولايي" افزود: راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار كرد كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسي از آن 10 كيلوگرم ترياك كشف و يك نفر متهم دستگير شد.

وي در پايان ضمن هشدار جدي به قاچاقچيان مواد مخدر گفت: شماره تلفن 2184269 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خريد و فروش مواد مخدر مي باشد.


کد مطلب: 8244

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/8244/كشف-بيش-130-كيلوگرم-ترياك-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir