عضو شورای شهر مرودشت:

ورودی مرودشت از جاده خرامه نیازمند یک نگاه ویژه است

24 تير 1394 ساعت 9:42

اسماعیل استواری عضو شورای شهر مرودشت گفت: ورودی مرودشت از جاده خرامه نیازمند یک نگاه ویژه است


به گزارش حافظ نیوز، اسماعیل استواری نایب رئیس شورای شهر مرودشت، گفت: جاده بند امیر یک ورودی مهم و استراتژیک شهر مرودشت می باشد و نیازمند یک نگاه ویژه است و ما پیگیر مسائل آنجا هستیم. ورودی جاده بندامیر و جاده فتح آباد مظلوم واقع شده اند و از دوستان شبکه بهداشت توقع داریم در این خصوص همکاری کرده و عقب نشینی کنند تا ما نیز بتوانیم مصوباتی را که در شورا در این خصوص داشته ایم عملی نماییم.

عضو شورای شهر مرودشت بیان داشت: مرودشت فقط یک شهردار می خواهد و متسفانه می بینیم برخی افراد به ما مراجعه می کنند و مدعی هستند که به آنها قول شهردار شدن داده شده است. به دوستان توصیه می کنم دخالت های بی مورد نکنند و انتخاب شهردار را سیاسی نکنند تا اعضای شورا در فضایی آرام بتوانند در فضایی آرام شهردار را انتخاب کنند.

وی در خصوص سرپرست شهرداری هم تاکید داشت: از اعضای شورا انتظار دارم به محمدرضا زارع سرپرست شهرداری هم یک مهلت زمانی بدهند تا وی بتواند در این خصوص برنامه ریزی کند تا متحمل هزینه نشویم و زمانی که می بینیم وی خوب عمل می کند دلیلی ندارد یک شهردار از جای دیگر برای مرودشت انتخاب شود.

وی در خصوص انتخاب استاندار هم بیان داشت: استانداری باید برای استان فارس انتخاب شود که پیرو خط ولایت فقیه باشد و به فکر خدمت به مردم باشد و به مسائل عمرانی و آبادانی اهمیت دهد و گره ای از مشکلات مردم باز کند.

استواری تصریح کرد: در این برهه از زمان باید از مسائل سیاسی پرهیز شود و شخصی باید به عنوان استاندار فارس انتخاب شود که سیاسی نباشد و جناحی فکر نکند.


کد مطلب: 8468

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/8468/ورودی-مرودشت-جاده-خرامه-نیازمند-یک-نگاه-ویژه

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir