توقيف بيش از 472 كيلو مواد مخدر در عمليات شب گذشته پليس "ني ريز"

24 تير 1394 ساعت 11:55

با تلاش مأموران انتظامي شهرستان "ني ريز" استان فارس، يك دستگاه خودرو وانت متوقف و در بازرسي از آن 472 كيلو و 800 گرم ترياك و حشيش كشف کردند.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي استان فارس در تشريح جزئيات اين خبر گفت: مأموران پاسگاه " بني كلاغي" شهرستان "ني ريز" مطلع شدند محموله اي از مواد مخدر در يكي از محورهاي مواصلاتي شهرستان در حال حركت مي باشد.

سردار "احمد علي گودرزي" ادامه داد: بلافاصله موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرار گرفته و اكيپي از مأموران به محور سيرجان – ني ريز اعزام شدند.

وي تصريح كرد: با ايجاد ايست و بازرسي مقطعي و كنترل خودروهاي عبوري، مأموران به يك دستگاه خودرو وانت مظنون و دستور ايست دادند.

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: راننده و سرنشين خودرو بدون توجه به فرمان ايست مأموران اقدام به فرار كردند كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و متهمان كه عرصه را بر خود تنگ مي ديدند، با رها كردن خودرو و با استفاده از تاريكي هوا متواري شدند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: در بازرسي از خودرو توقيف شده 472 كيلو و 800 گرم مواد مخدر شامل 409 كيلوگرم حشيش و 63 كيلو و 800 گرم ترياك، يك قبضه سلاح كلاشينكف، دو تيغه خشاب و تعداد زيادي فشنگ جنگي كشف شد.

سردار " گودرزي" با اشاره به اينكه تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري متهمان متواري ادامه دارد، گفت: شماره تلفن هاي 110 و 2184269 به صورت شبانه روزي آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خريد و فروش مواد مخدر مي باشد.
 


کد مطلب: 8491

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/8491/توقيف-بيش-472-كيلو-مواد-مخدر-عمليات-شب-گذشته-پليس-ني-ريز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir