آغازعملیات آسفالت باند دوم محورلار-جهرم

25 تير 1394 ساعت 11:50

عملیات اجرایی قیرپاشی و آسفالت باند دوم محور لار - جهرم به طول 10 کیلومتر آغاز شده است.


                                                                                                                                                                                     به گزارش حافظ نیوز، داریوش نصر، مدیرکل راه وشهرسازی لارستان با مهم توصبف کردن افزایش ایمنی درجاده ها وخدمات رسانی به مردم از آغازعملیات قیرپاشی و آسفالت باند دوم محور لار-جهرم خبرداد.

وی افزود: طول کل محور ترانزیتی لار-جهرم ۱۵۵ کیلومتراست که ۱۰۵ کیلومتر آن درحوزه استحفاظی این اداره کل قراردارد واین محور، نزدیکترین مسیرمرکز استان به آبهای نیلگون خلیج فارس و بنادرجنوبی کشور محسوب می باشد که بیش از یک سوم خودروهای سنگین ازاین مسیر تردد می کنند و لذا این امر موجب شده است که چهارخطه کردن آن دراولویت کاری این اداره کل قرارداشته باشد.

وی احداث بزرگراه لار-جهرم را از بزرگترین طرح های اولویتی اداره کل راه و شهرسازی لارستان برشمرد و یادآورشد: فاز نخست این پروزه به طول ۱۸ کیلومتر درسال گذشته به بهره برداری رسیده و عملیات قیرپاشی و آسفالت فازدوم طرح مذکور به طول ۱۰ کیلومتر و حدفاصل کورده – دهکویه شروع شده است.

داریوش نصر اهتمام در طرح راهسازی را در راستای کاهش تصادفات جاده ای و افزایش ایمنی و خدمات رسانی به عموم  مردم تلقی و ابرازامیدواری نموده است بتواند با مساعی همکاران خود دراین زمینه به تسریع پردازد.


خبر: قاسم ایزدیان

 
 


کد مطلب: 8509

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/8509/آغازعملیات-آسفالت-باند-دوم-محورلار-جهرم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir