آغاز اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی در لامرد

29 تير 1394 ساعت 22:00

اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی در لامرد آغاز شد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لامرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان عصر امروز در مراسم افتتاحیه آغاز اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی در لامرد که با حضور مسئولان محلی، بسیجیان، دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب برگزار شد اظهار داشت: در راستای تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب اردوهای بسیج سازندگی باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ایجاد روحیه کارگروهی و جهادی و توانمندسازی بسیجیان صورت گرفت.

سرهنگ عبدالله آزاد افزود: در سال گذشته موفق شدیم بیش از یک‌هزار و 300 نفر از بسیجیان در قالب بیش از 4 هزار نفر روز در اردوهای جهادی یک‌روزه، سه‌روزه، هفت‌روزه و 10‌روزه در مناطق محروم شهرستان لامرد حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز یک‌هزار و 701 نفر در قالب 5 هزار و 400 نفرروز در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی لامرد حضور پیدا می‌کنند و تمام تلاش بسیجیان در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی این است که به مردم روستاها کمک‌های شایانی صورت گیرد.

فرمانده سپاه لامرد بابیان اینکه اولویت دادن به امور فرهنگی یکی از اهداف مهم اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی است گفت: انتظار این است که در اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی به کارهای فرهنگی و آموزشی بیشتر توجه شود.

آزاد اضافه کرد: تیم‌های پزشکی نیز به مناطق محروم در لامرد اعزام می‌شوند و روحانیون نیز در کنار بسیجیان در اردوهای هجرت 3 بسیج سازندگی حضور خواهند داشت.

این مسئول تصریح کرد: بسیجیان آمادگی کامل همکاری با تمام ادارات مستقر در شهرستان لامرد را دارند.

در ادامه بخشدار مرکزی لامرد با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای جهادی هجرت 3 بسیج سازندگی یک کار بسیار ارزشمند و ماندگار است بیان داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز کارهای عمرانی گسترده‌ای در سطح روستاهای لامرد اجرا شده است.

اسماعیل رستگار ادامه داد: افزایش مشکلات فرهنگی و معضلات اجتماعی در سطح روستاها موجب نگرانی است.
وی متذکر شد: باید ایجاد فضای عمرانی و سازندگی در روستاها همراه با ایجاد فضای فرهنگی و اجتماعی باشد.


کد مطلب: 8792

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/8792/آغاز-اردوهای-جهادی-هجرت-3-بسیج-سازندگی-لامرد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir