معاون ‌صنعت، معدن و تجارت استان فارس:

رفع مشکلات ۳۰ واحد صنعتی مشکل‌دار استان فارس تصویب شد‌

6 مرداد 1394 ساعت 9:37

معاون ‌سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان فارس از تصویب رفع مشکلات و موانع بیش از ۳۰ واحد صنعتی در کارگروه تسهیل رفع موانع تولید استان فارس با ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی خبرداد.


به گزارش حفظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، فریبرز رضازاده در هشتمین جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل رفع موانع اتولید استان که با هدف بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل شد، با بیان اینکه باید مشکلات هر کدام از واحدهای صنعتی و تولیدی بررسی و راهکارهای لازم ارائه شود، اظهار داشت: بررسی علل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در کوتاه‌ترین زمان از اهداف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال‌جاری است.

وی افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با پیداکردن راه‌های منطقی و حل مشکلات واحدهای صنعتی و ترغیب بانک‌ها و موسسات اقتصادی، تسهیلات‌دهنده نسبت به حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای صنعتی، اقدام به هموار کردن مسیر تولید می‌کنند.

معاون امور صنایع سازمان، صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه واحدهای مشکل‌دار در اولویت بررسی و اقدام هستند، گفت: واحدهایی که نقش اساسی در تولید استان دارند و با خروج آن‌ها از رکود، زمینه اشتغال تعداد زیادی از افراد فراهم می‌شود، در اولویت هستند.

به گزارش تسنیم، هشتمین جلسه کارشناسی کار گروه تسهیل رفع موانع تولید، مسائل و مشکلات تعداد پنج واحد تولیدی را مورد بحث و بررسی قرار داد که در این جلسه مسائل و مشکلات بانکی و درخواست‌های مربوط به استمهال بدهی معوق واحدهای تولیدی بررسی و راهکارهای اجرایی صادر شد.


کد مطلب: 9133

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9133/رفع-مشکلات-۳۰-واحد-صنعتی-مشکل-دار-استان-فارس-تصویب-شد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir