۰
plusresetminus
معاون ‌صنعت، معدن و تجارت استان فارس:

رفع مشکلات ۳۰ واحد صنعتی مشکل‌دار استان فارس تصویب شد‌

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۷
معاون ‌سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان فارس از تصویب رفع مشکلات و موانع بیش از ۳۰ واحد صنعتی در کارگروه تسهیل رفع موانع تولید استان فارس با ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی خبرداد.
رفع مشکلات ۳۰ واحد صنعتی مشکل‌دار استان فارس تصویب شد‌
به گزارش حفظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، فریبرز رضازاده در هشتمین جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل رفع موانع اتولید استان که با هدف بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی تشکیل شد، با بیان اینکه باید مشکلات هر کدام از واحدهای صنعتی و تولیدی بررسی و راهکارهای لازم ارائه شود، اظهار داشت: بررسی علل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در کوتاه‌ترین زمان از اهداف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال‌جاری است.

وی افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با پیداکردن راه‌های منطقی و حل مشکلات واحدهای صنعتی و ترغیب بانک‌ها و موسسات اقتصادی، تسهیلات‌دهنده نسبت به حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای صنعتی، اقدام به هموار کردن مسیر تولید می‌کنند.

معاون امور صنایع سازمان، صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه واحدهای مشکل‌دار در اولویت بررسی و اقدام هستند، گفت: واحدهایی که نقش اساسی در تولید استان دارند و با خروج آن‌ها از رکود، زمینه اشتغال تعداد زیادی از افراد فراهم می‌شود، در اولویت هستند.

به گزارش تسنیم، هشتمین جلسه کارشناسی کار گروه تسهیل رفع موانع تولید، مسائل و مشکلات تعداد پنج واحد تولیدی را مورد بحث و بررسی قرار داد که در این جلسه مسائل و مشکلات بانکی و درخواست‌های مربوط به استمهال بدهی معوق واحدهای تولیدی بررسی و راهکارهای اجرایی صادر شد.
کد مطلب : ۹۱۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما