فرماندار اقلید خبر داد

کاهش 21 درصدی سهم اقلید از اعتبارات 2 درصد نفت و گاز

13 مرداد 1394 ساعت 8:45

فرماندار اقلید از اختصاص اعتبار 50 میلیارد و 384 میلیون ریالی اعتبار 2 درصد نفت و گاز به این شهرستان خبر داد و گفت: سهم اقلید از اعتبارات 2 درصد نفت و گاز نسبت به سال گذشته 21 درصد کاهش داشته است.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس، امام‌جمعه و رؤسای ادارات شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به کاهش 21 درصدی سهم اقلید از اعتبارات 2 درصد نفت و گاز، از اختصاص اعتبار 50 میلیارد و 384 میلیون ریالی به این شهرستان خبر داد.

فرماندار اقلید با تأکید بر عدم اجرای پروژه‌های جدید مساعدت، تلاش و جدیت بیشتر مسئولان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های اجرایی را خواستار شد.

کریمی با اشاره به اهمیت تأمین آب در مناطق شهری، روستایی و عشایری از اختصاص 50 درصدی اعتبار 2 درصد نفت و گاز اقلید به امر آب‌رسانی خبر داد و عنوان داشت: بهسازی روستایی، تکمیل پوشش فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستایی و برق‌رسانی به روستاها از جمله پروژه‌های شهرستانی است که باید در اولویت و توجه ویژه قرار گیرد.

 فرماندار اقلید در پایان سخنان خود با بیان اینکه رضایت و رفاه مردم و پیشرفت و ترقی کشور در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و... باید مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف مسئولان باشد بر اولویت‌بندی پروژه‌های اجرایی و توجه ویژه به امور فرهنگی، مذهبی و... تأکید کرد.


کد مطلب: 9494

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9494/کاهش-21-درصدی-سهم-اقلید-اعتبارات-2-درصد-نفت-گاز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir