۰
plusresetminus
فرماندار اقلید خبر داد

کاهش 21 درصدی سهم اقلید از اعتبارات 2 درصد نفت و گاز

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۵
فرماندار اقلید از اختصاص اعتبار 50 میلیارد و 384 میلیون ریالی اعتبار 2 درصد نفت و گاز به این شهرستان خبر داد و گفت: سهم اقلید از اعتبارات 2 درصد نفت و گاز نسبت به سال گذشته 21 درصد کاهش داشته است.
کاهش 21 درصدی سهم اقلید از اعتبارات 2 درصد نفت و گاز
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس، امام‌جمعه و رؤسای ادارات شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به کاهش 21 درصدی سهم اقلید از اعتبارات 2 درصد نفت و گاز، از اختصاص اعتبار 50 میلیارد و 384 میلیون ریالی به این شهرستان خبر داد.

فرماندار اقلید با تأکید بر عدم اجرای پروژه‌های جدید مساعدت، تلاش و جدیت بیشتر مسئولان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های اجرایی را خواستار شد.

کریمی با اشاره به اهمیت تأمین آب در مناطق شهری، روستایی و عشایری از اختصاص 50 درصدی اعتبار 2 درصد نفت و گاز اقلید به امر آب‌رسانی خبر داد و عنوان داشت: بهسازی روستایی، تکمیل پوشش فرستنده‌های رادیویی و تلویزیونی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستایی و برق‌رسانی به روستاها از جمله پروژه‌های شهرستانی است که باید در اولویت و توجه ویژه قرار گیرد.

 فرماندار اقلید در پایان سخنان خود با بیان اینکه رضایت و رفاه مردم و پیشرفت و ترقی کشور در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و... باید مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف مسئولان باشد بر اولویت‌بندی پروژه‌های اجرایی و توجه ویژه به امور فرهنگی، مذهبی و... تأکید کرد.
کد مطلب : ۹۴۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما