بازدید هیات استانی زندانهای فارس از زندان فیروزآباد

17 مرداد 1394 ساعت 11:00

هیات استانی اداره کل زندانهای استان بمنظور سرکشی و ارزیابی عملکرد از زندان فیروزآباد بازدید نمودند.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از فیروزنا، سیدعلی هاشم پور رئیس زندان فیروزآباد ضمن خیرمقدم به بازدید کنندگان گفت: پرسنل این زندان تمام تلاش خود را برای اجرای سیاستهای کلان سازمان به کار بسته است و جهت اصلاح و تربیت نادمین، برگزاری کلاسهای حرفه آموزی و اشتغال ، احکام اسلامی، انجام ورزشهای متعدد و برنامه های متنوع فرهنگی برنامه ریزی نموده و این مسیر را با توکل به خداوند منان و حمایتهای مسئولین شهرتانی و استانی بیش از گذشته ادامه خواهیم داد.

سیدعلی هاشم پور در ادامه در خصوص ساخت و توسعه بخش اداری و اندرزگاه جدید زندان فیروزآباد اظهار داشت:یکی از معظلات مهم این زندان کمبود فضای فیزیکی است که بایستی فکر اساسی در این زمینه شود و اساسی ترین موضوع ساخت زندان جدید در قسمت شمالی روستای روزبدان می باشد که این مهم نیاز به پشتیبانی های فراوان مادی و معنوی میباشد تا زندان جدید ساخته شود. لیکن در مقطع کنونی و به صورت موقت نسبت به توسعه اندرزگاه و نیز ساختمان اداری زندان فعلی نموده ایم و امیدواریم گامی در راستای نزدیک شدن به استاندارد مورد نظر برداشته باشیم.

 سجادیان رئیس هیات بازدید کننده نیز از فعالیتهای صورت گرفته در این زندان قدردانی نمودند و بیان نمودند: تغییرات فراوانی در این زندان صورت گرفته و این در سایه تلاش شبانه روزی و مستمر مدیریت و پرسنل زندان فیروزآباد صورت گرفته و ما این موضوع را ارج می نهیم. رئیس هیات بازدید کننده زندانبانی اسلامی را الگویی جدید و کامل از زندانبانی دانستند و اظهار نمودند: بر خلاف زندانبانی پلیسی کشورهای غربی ، مشخصه اصلی زندانبانی اسلامی، اصلاح و تربیت نادمین بوده و با آموزشهای لازم زمینه ارتکاب جرم را از بین برده و  آنان را برای زندگی سالم در جامعه آماده می سازد.

سپس هیات اعزامی زندانهای استان در بین زندانیان حضور یافتند و از نزدیک در جریان امورات آنان قرار گرفته و به صحبتهای آنان گوش فرار دادند. همچنین از قسمتهای مختلف و بخشهای گوناگون بازدید کردند. در این بازدید واحدهای بهداشت درمان، پشتیبانی،امورمالی، مددکاری، کارگزینی و دبیرخانه، آمار وانفورماتیک، یگان حفاظت و اجرای احکام زندان مورد ارزیابی قرار گرفته و از خدمات مدیریت و  پرسنل تشکر نمودند.

 


کد مطلب: 9686

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/9686/بازدید-هیات-استانی-زندانهای-فارس-زندان-فیروزآباد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir