عضو مجلس خبرگان رهبری:

نام وکیل الرعایا بر یکی از ایستگاه‌های مترو شیراز، ارزش و اعتبار آن را بیشتر کرد

11 بهمن 1399 ساعت 20:51

گزارشگر :

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید احسنت گفت به همه مدیران، مهندسان و کارگرانی که در این عرصه تلاش می کنند و از این اقدام تقدیر کرد. خدا قوت می گویم به همه کسانی که این جلوه باشکوه مهندسی و معماری را بنا کرده اند.


به گزارش حافظ خبر؛ آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در بازدید از ایستگاه متروی وکیل الرعایا گفت: احداث این ایستگاه کاری سخت و با استفاده از سرمایه های شهروندان است و به خوبی نیز این سرمایه ها صرف امور مردم شده است.
این عضو مجلس خبرگان رهبری  اضافه کرد: عبور ناوگان حمل و نقل ریلی از زیرزمین بدون ایجاد زحمت برای افراد یکه روی زمین هستند، نشان از عزم و اراده برای اصلاح رفت و آمد شهروندان است.
وی  افزود: باید احسنت گفت به همه مدیران، مهندسان و کارگرانی که در این عرصه تلاش می کنند و از این اقدام تقدیر کرد. خدا قوت می گویم به همه کسانی که این جلوه باشکوه مهندسی و معماری را بنا کرده اند.
 آیت الله ملک حسینی انتخاب نام وکیل الرعایا برای این ایستگاه مترو را انتخاب زیبایی دانست و گفت: نهادن نام وکیل الرعایا بر این ایستگاه زیبا، ارزش و اعتبار آن را بیشتر کرده است و تبریک می گویم به کسانی که این نام را انتخاب کرده اند.
وی با بیان اینکه شیراز به نام کریمخان زند شناخته می شود، گفت: باید از کریمخان زند یاد کرد و وی را بزرگ شمرد و مسئولان باید از شخصیت و نوع رفتار او در جامعه الگو بگیرند.
ملک حسینی با اشاره به نقش کریمخان زند در تاریخ شیراز افزود: امامزادگان مختلفی که در شیراز هستند، بعد معنوی این شهر را در طول تاریخ حفظ کرده اند و شکل یافتن شهر به زیبایی هنر مهندسان در ادوار مختلف تاریخی بوده است و دوره کریمخان زند از برجسته ترین دوره ها در این زمینه بوده است.
گفتنی است ایستگاه وکیل الرعایا واقع در خط یک متروی شیراز با معماری برگرفته از دوره زندیه و اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در شهریور ماه سال جاری افتتاح شد.


کد مطلب: 23084

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23084/نام-وکیل-الرعایا-یکی-ایستگاه-های-مترو-شیراز-ارزش-اعتبار-بیشتر

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir