۰
plusresetminus
عضو مجلس خبرگان رهبری:

نام وکیل الرعایا بر یکی از ایستگاه‌های مترو شیراز، ارزش و اعتبار آن را بیشتر کرد

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۱
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید احسنت گفت به همه مدیران، مهندسان و کارگرانی که در این عرصه تلاش می کنند و از این اقدام تقدیر کرد. خدا قوت می گویم به همه کسانی که این جلوه باشکوه مهندسی و معماری را بنا کرده اند.
بازدید آیت الله ملک حسینی عضو مجلس خبرگان رهبری از ایستگاه متروی وکیل الرعایا شیراز
بازدید آیت الله ملک حسینی عضو مجلس خبرگان رهبری از ایستگاه متروی وکیل الرعایا شیراز
به گزارش حافظ خبر؛ آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در بازدید از ایستگاه متروی وکیل الرعایا گفت: احداث این ایستگاه کاری سخت و با استفاده از سرمایه های شهروندان است و به خوبی نیز این سرمایه ها صرف امور مردم شده است.
این عضو مجلس خبرگان رهبری  اضافه کرد: عبور ناوگان حمل و نقل ریلی از زیرزمین بدون ایجاد زحمت برای افراد یکه روی زمین هستند، نشان از عزم و اراده برای اصلاح رفت و آمد شهروندان است.
وی  افزود: باید احسنت گفت به همه مدیران، مهندسان و کارگرانی که در این عرصه تلاش می کنند و از این اقدام تقدیر کرد. خدا قوت می گویم به همه کسانی که این جلوه باشکوه مهندسی و معماری را بنا کرده اند.
 آیت الله ملک حسینی انتخاب نام وکیل الرعایا برای این ایستگاه مترو را انتخاب زیبایی دانست و گفت: نهادن نام وکیل الرعایا بر این ایستگاه زیبا، ارزش و اعتبار آن را بیشتر کرده است و تبریک می گویم به کسانی که این نام را انتخاب کرده اند.
وی با بیان اینکه شیراز به نام کریمخان زند شناخته می شود، گفت: باید از کریمخان زند یاد کرد و وی را بزرگ شمرد و مسئولان باید از شخصیت و نوع رفتار او در جامعه الگو بگیرند.
ملک حسینی با اشاره به نقش کریمخان زند در تاریخ شیراز افزود: امامزادگان مختلفی که در شیراز هستند، بعد معنوی این شهر را در طول تاریخ حفظ کرده اند و شکل یافتن شهر به زیبایی هنر مهندسان در ادوار مختلف تاریخی بوده است و دوره کریمخان زند از برجسته ترین دوره ها در این زمینه بوده است.
گفتنی است ایستگاه وکیل الرعایا واقع در خط یک متروی شیراز با معماری برگرفته از دوره زندیه و اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در شهریور ماه سال جاری افتتاح شد.
گزارشگر :
کد مطلب : ۲۳۰۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما