پاسخگویی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس به مطالبات مردمی

26 اسفند 1399 ساعت 15:11

گزارشگر :

رئیس سازمان صمت فارس از طریق سامانه "سامد" به درخواست های مردم پاسخ داد و جهت رفع مشکلات آن ها دستورات لازم را صادر نمود.


به گزارش حافظ خبر؛ حمید رضا ایزدی امروز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۲:۳۰ برای پاسخگویی به درخواست های مردم استان فارس ازطریق سامانه تلفنی ۱۱۱ در مرکز سامانه "سامد" حضور یافت و به مطالبات مردمی پاسخ گفت.

 وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و جدیت در پاسخگویی منطقی و به موقع افزود: هر چند این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا ارتباط حضوری و چهره به چهره میان ما و مردم محدود شده ولی ضرورت دارد که به عنوان مسئول در جریان مطالبات آن ها باشیم.

 ایزدی به تقویت تعامل و ارتباط مردم و دولت به منظور افزایش رضایتمندی ها اشاره و عنوان کرد:به طور یقین از نظرات، طرح ها و پیشنهادات شهروندان و صاحب نظران در جهت توسعه سرمایه گذاری، افزایش تولید، نظارت و ساماندهی بازار استقبال خواهیم نمود.

رئیس صمت فارس با بیان این که مردم در صورت مشاهده هر نوع تخلف آن را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند،تاکید کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و بر اساس رسالتی که بر عهده این سازمان می باشد، به طور مداوم و پیوسته در جهت خدمت رسانی به صنعتگران، معدنکاران، بازاریان، اصناف و دیگر اقشار جامعه حاضر و آماده ایم.

گفتنی است، ارائه تسهیلات، تامین کالا برای واحدهای تجاری و حمایتی و بازرسی و نظارت بیشتر بر بازار از جمله موارد مطرح شده در این ارتباط تلفنی بود.

پاسخگویی در اجرای برنامه پنجم دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی و ارتباط مردمی با هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس انجام گرفت.


کد مطلب: 23276

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23276/پاسخگویی-رئیس-سازمان-صنعت-معدن-تجارت-استان-فارس-مطالبات-مردمی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir