۰
plusresetminus

پاسخگویی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس به مطالبات مردمی

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱
رئیس سازمان صمت فارس از طریق سامانه "سامد" به درخواست های مردم پاسخ داد و جهت رفع مشکلات آن ها دستورات لازم را صادر نمود.
حمید  رضا ایزدی
رئیس سازمان صمت استان فارس
حمید رضا ایزدی رئیس سازمان صمت استان فارس
به گزارش حافظ خبر؛ حمید رضا ایزدی امروز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۲:۳۰ برای پاسخگویی به درخواست های مردم استان فارس ازطریق سامانه تلفنی ۱۱۱ در مرکز سامانه "سامد" حضور یافت و به مطالبات مردمی پاسخ گفت.

 وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و جدیت در پاسخگویی منطقی و به موقع افزود: هر چند این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا ارتباط حضوری و چهره به چهره میان ما و مردم محدود شده ولی ضرورت دارد که به عنوان مسئول در جریان مطالبات آن ها باشیم.

 ایزدی به تقویت تعامل و ارتباط مردم و دولت به منظور افزایش رضایتمندی ها اشاره و عنوان کرد:به طور یقین از نظرات، طرح ها و پیشنهادات شهروندان و صاحب نظران در جهت توسعه سرمایه گذاری، افزایش تولید، نظارت و ساماندهی بازار استقبال خواهیم نمود.

رئیس صمت فارس با بیان این که مردم در صورت مشاهده هر نوع تخلف آن را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند،تاکید کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و بر اساس رسالتی که بر عهده این سازمان می باشد، به طور مداوم و پیوسته در جهت خدمت رسانی به صنعتگران، معدنکاران، بازاریان، اصناف و دیگر اقشار جامعه حاضر و آماده ایم.

گفتنی است، ارائه تسهیلات، تامین کالا برای واحدهای تجاری و حمایتی و بازرسی و نظارت بیشتر بر بازار از جمله موارد مطرح شده در این ارتباط تلفنی بود.

پاسخگویی در اجرای برنامه پنجم دستورالعمل صیانت از حقوق شهروندی و ارتباط مردمی با هماهنگی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری فارس انجام گرفت.
گزارشگر :
کد مطلب : ۲۳۲۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما