توزیع 450هزار بسته آموزشی در پویش همکلاسی مهربان

12 مهر 1400 ساعت 12:03

گزارشگر : منیره خسروبیگ

بیش از 450 هزار بسته وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر در قالب پویش همکلاسی مهربان تهیه و بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار توزیع خواهد شد.


به گزارش حافظ خبر، مجتبی باستان در همایش بزرگ توکاد در شیراز که به منظور تهیه و توزیع وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند برگزار شد، گفت: بسیج دانش آموزی با کمک تشکل های دانش آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش پویش همکلاسی مهربان را برای تهیه وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار برنامه ریزی و اجرا کرد و این پویش از تیرماه سال جاری در سراسر کشور آغاز و تا پایان هفته  اول مهر ادامه داشته است.

رییس بسیج دانش آموزی کشور افزود: مجموعا در قالب این پویش 450 هزار بسته لوازم التحریر در کشور تهیه شده که آماده توزیع بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار  است.
باستان گفت: در این پویش از لوازم التحریر ایرانی استفاده شد که به رونق تولید و حمایت از تولید ملی کمک می کند و با حفظ کرامات دانش آموزان به صورت پنهانی و در خفا بین آنان توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج دانش آموزی فارس نیز در این مراسم تصریح کرد: در راستای اجرای پویش همکلاسی مهربان در فارس  10 هزار و 500 بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی هر کدام به ارزش 150 هزار تومان تهیه و  در مناطق کمتر برخوردار بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.
عباس توانا، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس عنوان کرد: از سال گذشته تا الان بیش از 20 هزار بسته کمک آموزشی، لوازم التحریر و وسایل هوشمند توسط بسیج  دانش آموزی فارس به ارزش بیش از 5 میلیاردتومان در قالب پویش بزرگ توکاد تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.
 در این مراسم از دفترهای بسیج دانش آموزی که با هدف ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی و حمایت از محتوای ایرانی اسلامی توسط بسیج دانش اموزی استان طراحی و چاپ شده است رونمایی شد.


کد مطلب: 23757

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23757/توزیع-450هزار-بسته-آموزشی-پویش-همکلاسی-مهربان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir