۰
plusresetminus

توزیع 450هزار بسته آموزشی در پویش همکلاسی مهربان

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۳
بیش از 450 هزار بسته وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر در قالب پویش همکلاسی مهربان تهیه و بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار توزیع خواهد شد.
توزیع 450هزار بسته آموزشی در پویش همکلاسی مهربان
به گزارش حافظ خبر، مجتبی باستان در همایش بزرگ توکاد در شیراز که به منظور تهیه و توزیع وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند برگزار شد، گفت: بسیج دانش آموزی با کمک تشکل های دانش آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش پویش همکلاسی مهربان را برای تهیه وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار برنامه ریزی و اجرا کرد و این پویش از تیرماه سال جاری در سراسر کشور آغاز و تا پایان هفته  اول مهر ادامه داشته است.

رییس بسیج دانش آموزی کشور افزود: مجموعا در قالب این پویش 450 هزار بسته لوازم التحریر در کشور تهیه شده که آماده توزیع بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار  است.
باستان گفت: در این پویش از لوازم التحریر ایرانی استفاده شد که به رونق تولید و حمایت از تولید ملی کمک می کند و با حفظ کرامات دانش آموزان به صورت پنهانی و در خفا بین آنان توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج دانش آموزی فارس نیز در این مراسم تصریح کرد: در راستای اجرای پویش همکلاسی مهربان در فارس  10 هزار و 500 بسته لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی هر کدام به ارزش 150 هزار تومان تهیه و  در مناطق کمتر برخوردار بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.
عباس توانا، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس عنوان کرد: از سال گذشته تا الان بیش از 20 هزار بسته کمک آموزشی، لوازم التحریر و وسایل هوشمند توسط بسیج  دانش آموزی فارس به ارزش بیش از 5 میلیاردتومان در قالب پویش بزرگ توکاد تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.
 در این مراسم از دفترهای بسیج دانش آموزی که با هدف ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی و حمایت از محتوای ایرانی اسلامی توسط بسیج دانش اموزی استان طراحی و چاپ شده است رونمایی شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۷۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما