استاندار فارس:

همکاری بانک‌های خصوصی راهی برای توسعه استان

9 آبان 1400 ساعت 18:24

گزارشگر : منیره خسروبیگ

استاندار فارس گفت: بانک‌های خصوصی باید برای کمک به توسعه اقتصادی این استان پا به میدان همکاری بگذارند.


به گزارش حافظ خبر؛ محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه بانک‌های خصوصی خدماتی را از استان دریافت می‌کنند و موظف هستند در مقابل مردم فارس به وظایف خود عمل کنند، بیان کرد: اگر شاهد حضور بانک‌های خصوصی در شورای هماهنگی بانک‌های استان و همکاری در مسیر رونق تولید فارس نباشیم، بر اساس قانون حقوق مردم را مطالبه خواهیم کرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه گره‌گشایی از مشکلات مردم و تولیدکنندگان از بزرگ‌ترین عبادات است، افزود: تلاش برای ایجاد اشتغال، رفع فقر و نجات افراد از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، وظیفه ملی، دینی و شهروندی همگان است.
وی با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای رفع مشکلات تولیدکنندگان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: شایسته نیست با وجود تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار و بستر قانونی لازم در رفع مشکلات بخش تولید کوتاهی کنیم.
وی ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید تلاش کند با ارائه راهکارها و مصوبات به صورت وحدت رویه، زمینه حل مشکلات گروه‌های مختلف مردم و فعالان حوزه تولید را فراهم کند.
 ایمانیه تاکید کرد: باید به صورت زمان‌بندی‌شده گزارشی از اقدامات و میزان تحقق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس ارائه شود تا وضعیت عملکرد این کارگروه مشخص و ارزیابی شود.
 در این نشست مسائل و مشکلات هفت واحد تولیدی استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای حل مشکلات آنان صادر شد.


کد مطلب: 24023

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24023/همکاری-بانک-های-خصوصی-راهی-توسعه-استان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir