۰
plusresetminus
استاندار فارس:

همکاری بانک‌های خصوصی راهی برای توسعه استان

تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۴
استاندار فارس گفت: بانک‌های خصوصی باید برای کمک به توسعه اقتصادی این استان پا به میدان همکاری بگذارند.
محمدهادی ایمانیه
محمدهادی ایمانیه
به گزارش حافظ خبر؛ محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه بانک‌های خصوصی خدماتی را از استان دریافت می‌کنند و موظف هستند در مقابل مردم فارس به وظایف خود عمل کنند، بیان کرد: اگر شاهد حضور بانک‌های خصوصی در شورای هماهنگی بانک‌های استان و همکاری در مسیر رونق تولید فارس نباشیم، بر اساس قانون حقوق مردم را مطالبه خواهیم کرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه گره‌گشایی از مشکلات مردم و تولیدکنندگان از بزرگ‌ترین عبادات است، افزود: تلاش برای ایجاد اشتغال، رفع فقر و نجات افراد از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، وظیفه ملی، دینی و شهروندی همگان است.
وی با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای رفع مشکلات تولیدکنندگان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: شایسته نیست با وجود تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری و دولت خدمتگزار و بستر قانونی لازم در رفع مشکلات بخش تولید کوتاهی کنیم.
وی ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید تلاش کند با ارائه راهکارها و مصوبات به صورت وحدت رویه، زمینه حل مشکلات گروه‌های مختلف مردم و فعالان حوزه تولید را فراهم کند.
 ایمانیه تاکید کرد: باید به صورت زمان‌بندی‌شده گزارشی از اقدامات و میزان تحقق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس ارائه شود تا وضعیت عملکرد این کارگروه مشخص و ارزیابی شود.
 در این نشست مسائل و مشکلات هفت واحد تولیدی استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای حل مشکلات آنان صادر شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما