رئیس اداره گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز:

رکاب زنی مدیران برای رفع مشکلات مردم

20 آبان 1400 ساعت 17:30

گزارشگر : منیره خسروبیگ

برای توسعه گردشگری دوچرخه اول باید مسئولان، مدیران و ذینفعان باید رکاب بزنند تا خود را آماده خدمت برای رفع زیرساخت ها در شهر بدانند.


به گزارش حافظ خبر، امیر حکمت نیا در آئین افتتاحیه همایش ملی «دوچرخه سواری و گردشگری» در باغ «جهان نما» در شیراز گفت: شیراز دارای ظرفیت، بستر و مسیر گردشگری مشخص است و برای توسعه گردشگری در شیراز باید به سمت استاندارد گردشگری خلاق برویم.
رئیس اداره گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز افزود: در حوزه گردشگری دوچرخه نباید جزیره ای و سلیقه ای عمل کرد و معرفی توانمندی ها با هدف ایجاد اقتصاد پایدار گردشگری یک رویداد است.
وی اضافه کرد: برای توسعه گردشگری دوچرخه اول باید مسئولان، مدیران و ذینفعان باید رکاب بزنند تا خود را آماده خدمت برای رفع زیرساخت ها در شهر بدانند.
حکمت نیا با اشاره به برنامه های این گردهمایی گفت: برگزاری تور گردشگری حرم تا حرم در حرم‌ های مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، حضرت سید علاالدین حسین (ع) و حضرت علی ابن حمزه (ع)، نشست های آموزشی، تخصصی با موضوع استانداردهای ایمنی و فنی گردشگری دوچرخه، رونمایی از سامانه گردشگری دوچرخه و ... از این موارد است.
«جواد کشاورز»، رئیس کمیته سایکل توریسم فدراسیون دوچرخه سواری نیز در این همایش گفت: هدف از اولین گردهمایی گردشگری دوچرخه در شیراز، هویت دادن به این نوع از گردشگری در فدراسیون دوچرخه سواری و جمهوری اسلامی ایران است.


کد مطلب: 24133

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24133/رکاب-زنی-مدیران-رفع-مشکلات-مردم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir