۰
plusresetminus
رئیس اداره گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز:

رکاب زنی مدیران برای رفع مشکلات مردم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰
برای توسعه گردشگری دوچرخه اول باید مسئولان، مدیران و ذینفعان باید رکاب بزنند تا خود را آماده خدمت برای رفع زیرساخت ها در شهر بدانند.
رکاب زنی مدیران برای رفع مشکلات مردم
به گزارش حافظ خبر، امیر حکمت نیا در آئین افتتاحیه همایش ملی «دوچرخه سواری و گردشگری» در باغ «جهان نما» در شیراز گفت: شیراز دارای ظرفیت، بستر و مسیر گردشگری مشخص است و برای توسعه گردشگری در شیراز باید به سمت استاندارد گردشگری خلاق برویم.
رئیس اداره گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز افزود: در حوزه گردشگری دوچرخه نباید جزیره ای و سلیقه ای عمل کرد و معرفی توانمندی ها با هدف ایجاد اقتصاد پایدار گردشگری یک رویداد است.
وی اضافه کرد: برای توسعه گردشگری دوچرخه اول باید مسئولان، مدیران و ذینفعان باید رکاب بزنند تا خود را آماده خدمت برای رفع زیرساخت ها در شهر بدانند.
حکمت نیا با اشاره به برنامه های این گردهمایی گفت: برگزاری تور گردشگری حرم تا حرم در حرم‌ های مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، حضرت سید علاالدین حسین (ع) و حضرت علی ابن حمزه (ع)، نشست های آموزشی، تخصصی با موضوع استانداردهای ایمنی و فنی گردشگری دوچرخه، رونمایی از سامانه گردشگری دوچرخه و ... از این موارد است.
«جواد کشاورز»، رئیس کمیته سایکل توریسم فدراسیون دوچرخه سواری نیز در این همایش گفت: هدف از اولین گردهمایی گردشگری دوچرخه در شیراز، هویت دادن به این نوع از گردشگری در فدراسیون دوچرخه سواری و جمهوری اسلامی ایران است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۱۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما