شورای شهر شیراز:

کسب اعتماد مردم با عمل کردن به وعده ها

23 آبان 1400 ساعت 18:45

گزارشگر : منیره خسروبیگ

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) گفت: اساس پدید آمدن شورای های اسلامی شهر، مشورت و بهره گیری از نظرات آحاد جامعه با نمایندگان آنهاست و اگر با انتخاب مردم در مسند کار باشیم و چیزی که به ما محول شده را انجام ندهیم، موجب بی اعتمادی مردم نسبت به ما می شود.


یه گزارش حافظ خبر، علیرضا اسکندری افزود: مردم علاوه بر انتخاب نمایندگان خود در حال رصد کردن فعالیت ما نیز هستند و ما در قبال انتخاب مردم مسئول هستیم و باید امور شهر را با مشورت پیش ببریم.
 
وی اضافه کرد: شفاف سازی در امور و اطلاع رسانی به مردم شیراز موجب افزایش اعتماد مردم و انجام بهتر امورات شهر خواهد شد شهردار شیراز باید از ظرفیت های موجود شهرداری حداکثر استفاده را ببرد.
 
اسکندری تاکید کرد: شیراز از توانمندترین شهرهای کشور است و دارای ظرفیت های عدیده اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، اقلیمی، کالبدی و ... است و با گذشت یکصد روز از شروع به کار شورای جدید و حدود 50 روز از شروع به کار شهردار جدید، همچنان منتظر ارائه برنامه از طرف شهرداری هستیم.

وی ادامه داد: شهرداری شیراز باید رویکرد مدیریتی و اجرایی خود را با توجه به تعریف منابع جدید درآمدی مشخص کند و برنامه ریزی خلاقانه شهر را با به جایگاه خودش می رساند.
 
اسکندری اضافه کرد: در کمیسیون عمران هفته گذشته 68 ابر پروژه و ریز پروژه عمرانی تعریف و سیاست گذاری شد اما بدون داشتن منابع مالی و تیم اجرایی و مدیریت مناسب، امکان تحویل هیچکدام به مردم شیراز وجود ندارد.
 
وی تصریح کرد: اولویت باید به تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام اختصاص یابد و با تعریف منابع درآمدی جدید برنامه ریزی برای شروع پروژه های تعریف شده آغاز شود و اگر در کنار تعریف پروژه ها، منابعی مشخص شوند، امکان تحقق طرح ها میسر خواهد بود.


کد مطلب: 24159

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/24159/کسب-اعتماد-مردم-عمل-کردن-وعده

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir