۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

کسب اعتماد مردم با عمل کردن به وعده ها

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۵
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) گفت: اساس پدید آمدن شورای های اسلامی شهر، مشورت و بهره گیری از نظرات آحاد جامعه با نمایندگان آنهاست و اگر با انتخاب مردم در مسند کار باشیم و چیزی که به ما محول شده را انجام ندهیم، موجب بی اعتمادی مردم نسبت به ما می شود.
کسب اعتماد مردم با عمل کردن به وعده ها
یه گزارش حافظ خبر، علیرضا اسکندری افزود: مردم علاوه بر انتخاب نمایندگان خود در حال رصد کردن فعالیت ما نیز هستند و ما در قبال انتخاب مردم مسئول هستیم و باید امور شهر را با مشورت پیش ببریم.
 
وی اضافه کرد: شفاف سازی در امور و اطلاع رسانی به مردم شیراز موجب افزایش اعتماد مردم و انجام بهتر امورات شهر خواهد شد شهردار شیراز باید از ظرفیت های موجود شهرداری حداکثر استفاده را ببرد.
 
اسکندری تاکید کرد: شیراز از توانمندترین شهرهای کشور است و دارای ظرفیت های عدیده اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، اقلیمی، کالبدی و ... است و با گذشت یکصد روز از شروع به کار شورای جدید و حدود 50 روز از شروع به کار شهردار جدید، همچنان منتظر ارائه برنامه از طرف شهرداری هستیم.

وی ادامه داد: شهرداری شیراز باید رویکرد مدیریتی و اجرایی خود را با توجه به تعریف منابع جدید درآمدی مشخص کند و برنامه ریزی خلاقانه شهر را با به جایگاه خودش می رساند.
 
اسکندری اضافه کرد: در کمیسیون عمران هفته گذشته 68 ابر پروژه و ریز پروژه عمرانی تعریف و سیاست گذاری شد اما بدون داشتن منابع مالی و تیم اجرایی و مدیریت مناسب، امکان تحویل هیچکدام به مردم شیراز وجود ندارد.
 
وی تصریح کرد: اولویت باید به تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام اختصاص یابد و با تعریف منابع درآمدی جدید برنامه ریزی برای شروع پروژه های تعریف شده آغاز شود و اگر در کنار تعریف پروژه ها، منابعی مشخص شوند، امکان تحقق طرح ها میسر خواهد بود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۱۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما