استاندار فارس:

امضا تفاهم نامه توسعه شبکه دولت به ۲۰۰۰ روستا

10 فروردين 1401 ساعت 21:41

گزارشگر : منیره خسروبیگ

استاندار فارس گفت: در زمینه توزیع امکانات ارتباطات در استان های کشور باید عدالت را رعایت کرد و فارس با توجه به جایگاه و ظرفیت های موجود باید مورد توجه قرار گیرد.


به گزارش حافظ خبر،  محمد هادی ایمانیه در دیدار مدیر عامل شرکت ایرانسل اظهارکرد: در زمینه تکمیل امکانات ارتباطی جاده های استان باید نظرات نیروی انتظامی و راهداری را در خصوص اولویت بندی نقاط حساس برای برقراری ارتباط، لحاظ کرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های استان در حوزه دانش و تولیدات الکترونیک ، ادامه داد: انتظار داریم بخشی از تولیدات الکترونیک ایرانسل در فارس تولید شود.
وی تصریح کرد: باید از امکانات ارتباطی برای نظارت هوشمند بر ترافیک شهرها و ترددهای جاده ای استفاده کرد.
استاندار فارس خواستار تلاش شرکت ایرانسل برای تامین امکانات رفاهی برای کارکنان این شرکت در فارس شد و گفت: صندوق مسئولیت های اجتماعی این استان با همراهی صنایع، معادن و بنگاه های اقتصادی راه اندازی می شود و شرکت ایرانسل نیز متناسب با ظرفیت های بسیار بالایی که دارد باید مشارکت جدی در تامین منابع این صندوق داشته باشد.
ایمانیه افزود: به پیشنهاد مدیران رسانه های استان تلاش می‌کنیم رسانه های هوشمند و رسانه های دانش بنیان را اولین بار در کشور راه اندازی کنیم که شرکت ایرانسل می‌تواند در این زمینه همکاری موثری داشته باشد.
 
با حضور استاندار فارس و مدیرعامل محترم شرکت ایرانسل امروز تفاهم نامه ی توسعه و گسترش شبکه دولت به مناطق کم برخوردار شامل بیش از دو هزار روستا منعقد گردید. 
این رویداد مهم در راستای تحقق عدالت اجتماعی و تعهد دولت انقلابی برای توسعه خدمات الکترونیک دولت با هدف تسهیل و تسریع ارایه خدمات عمومی به مردم در سراسر استان فارس صورت پذیرفت.


کد مطلب: 25104

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25104/امضا-تفاهم-نامه-توسعه-شبکه-دولت-۲۰۰۰-روستا

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir