۰
plusresetminus
استاندار فارس:

امضا تفاهم نامه توسعه شبکه دولت به ۲۰۰۰ روستا

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۱
استاندار فارس گفت: در زمینه توزیع امکانات ارتباطات در استان های کشور باید عدالت را رعایت کرد و فارس با توجه به جایگاه و ظرفیت های موجود باید مورد توجه قرار گیرد.
امضا تفاهم نامه توسعه شبکه دولت به ۲۰۰۰ روستا
به گزارش حافظ خبر،  محمد هادی ایمانیه در دیدار مدیر عامل شرکت ایرانسل اظهارکرد: در زمینه تکمیل امکانات ارتباطی جاده های استان باید نظرات نیروی انتظامی و راهداری را در خصوص اولویت بندی نقاط حساس برای برقراری ارتباط، لحاظ کرد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های استان در حوزه دانش و تولیدات الکترونیک ، ادامه داد: انتظار داریم بخشی از تولیدات الکترونیک ایرانسل در فارس تولید شود.
وی تصریح کرد: باید از امکانات ارتباطی برای نظارت هوشمند بر ترافیک شهرها و ترددهای جاده ای استفاده کرد.
استاندار فارس خواستار تلاش شرکت ایرانسل برای تامین امکانات رفاهی برای کارکنان این شرکت در فارس شد و گفت: صندوق مسئولیت های اجتماعی این استان با همراهی صنایع، معادن و بنگاه های اقتصادی راه اندازی می شود و شرکت ایرانسل نیز متناسب با ظرفیت های بسیار بالایی که دارد باید مشارکت جدی در تامین منابع این صندوق داشته باشد.
ایمانیه افزود: به پیشنهاد مدیران رسانه های استان تلاش می‌کنیم رسانه های هوشمند و رسانه های دانش بنیان را اولین بار در کشور راه اندازی کنیم که شرکت ایرانسل می‌تواند در این زمینه همکاری موثری داشته باشد.
 
با حضور استاندار فارس و مدیرعامل محترم شرکت ایرانسل امروز تفاهم نامه ی توسعه و گسترش شبکه دولت به مناطق کم برخوردار شامل بیش از دو هزار روستا منعقد گردید. 
این رویداد مهم در راستای تحقق عدالت اجتماعی و تعهد دولت انقلابی برای توسعه خدمات الکترونیک دولت با هدف تسهیل و تسریع ارایه خدمات عمومی به مردم در سراسر استان فارس صورت پذیرفت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۱۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما