بسیج سازندگی استان فارس:

تقدیر استاندار فارس از جهادگران نوروز

14 فروردين 1401 ساعت 11:50

گزارشگر : منیره خسروبیگ

استاندار فارس در پیامی از فعالیت جهادگران در نوروز ۱۴۰۱ تقدیر کرد.


به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در پیامی از زحمات و تلاش های گروه های جهادی به خاطر خدمت رسانی نوروزی در مناطق کم برخوردار تشکر کرد.
ایماینه استاندار فارس،  در این پیام فعالیت 410 گروه جهادی تحت مدیریت و حمایت سازمان بسیج سازندگی استان فارس را باعث امیدواری بیشتر به پیشرفت و آبادانی در تمامی مناطق مختلف استان خوانده که در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی و عمرانی و ... در عید نوروز خدمت رسانی کرده اند.

در متن این پیام آمده است:
بسمه تعالی
تلاش و مجاهدت هزاران جوان در راستای رفع مشکلات عمرانی، اجتماعی و سلامتی مردم عزیز فارس بویژه خدمت به افرادی که تا کنون از شهد خدمت رسانی استفاده کمتری داشته اند و همچنین ارائه خدمات فرهنگی، علمی و تربیتی و آموزشی به این مردم عزیز که در قالب 410 گروه جهادی تحت مدیریت بسیج سازندگی فارس و در ایام نوروز 1401 صورت گرفته است امید به پیشرفت و آبادانی این استان را پر رنگ تر نمود اینجانب ضمن تشکر و قدر دانی صمیمانه از جوانان عزیزی که برای آسایش دیگران از راحتی و آسایش خود گذشته اند ، خداوند بزرگ را برای داشتن چنین سرمایه های ارزشمندی سپاسگزارم و به روح بنیان گذار انقلاب اسلامی و بسیج حضرت امام خمینی (ره) درود می فرستم و برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که حکیمانه از بسیجیان حمایت می کنند طول عمر همراه با عزت را خواستارم.
محمد هادی ایمانیه
استاندار فارس
 


کد مطلب: 25124

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/25124/تقدیر-استاندار-فارس-جهادگران-نوروز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir