۰
plusresetminus
بسیج سازندگی استان فارس:

تقدیر استاندار فارس از جهادگران نوروز

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۰
استاندار فارس در پیامی از فعالیت جهادگران در نوروز ۱۴۰۱ تقدیر کرد.
تقدیر استاندار فارس از جهادگران نوروز
به گزارش حافظ خبر، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در پیامی از زحمات و تلاش های گروه های جهادی به خاطر خدمت رسانی نوروزی در مناطق کم برخوردار تشکر کرد.
ایماینه استاندار فارس،  در این پیام فعالیت 410 گروه جهادی تحت مدیریت و حمایت سازمان بسیج سازندگی استان فارس را باعث امیدواری بیشتر به پیشرفت و آبادانی در تمامی مناطق مختلف استان خوانده که در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی و عمرانی و ... در عید نوروز خدمت رسانی کرده اند.

در متن این پیام آمده است:
بسمه تعالی
تلاش و مجاهدت هزاران جوان در راستای رفع مشکلات عمرانی، اجتماعی و سلامتی مردم عزیز فارس بویژه خدمت به افرادی که تا کنون از شهد خدمت رسانی استفاده کمتری داشته اند و همچنین ارائه خدمات فرهنگی، علمی و تربیتی و آموزشی به این مردم عزیز که در قالب 410 گروه جهادی تحت مدیریت بسیج سازندگی فارس و در ایام نوروز 1401 صورت گرفته است امید به پیشرفت و آبادانی این استان را پر رنگ تر نمود اینجانب ضمن تشکر و قدر دانی صمیمانه از جوانان عزیزی که برای آسایش دیگران از راحتی و آسایش خود گذشته اند ، خداوند بزرگ را برای داشتن چنین سرمایه های ارزشمندی سپاسگزارم و به روح بنیان گذار انقلاب اسلامی و بسیج حضرت امام خمینی (ره) درود می فرستم و برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که حکیمانه از بسیجیان حمایت می کنند طول عمر همراه با عزت را خواستارم.
محمد هادی ایمانیه
استاندار فارس
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۱۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما